đŸ«¶ TacksamhetstrĂ„den

Jag Àr tacksam över att jag har tillgÄng till smörgÄsgurka.

15 gillningar

Jag Àr extremt tacksam över att ha en förstÄende fru, som ser nÀr jag hÄller pÄ att sprÀngas av intryck och egna tankar och mÄste gÄ undan för att varva ner och samla mig :heart:

14 gillningar

Jag Àr tacksam över att jag kÀnner mig trygg.

9 gillningar

Tacksam över en fantastisk helg. :heart:

LÄnga samtal m kÀrleken, stÀdklubb hos grannfrun, skönsÄng m kören, hÀrligt plurr i havet (ca 4 grader), smarrig middag och hÀng med kidsen.

8 gillningar

Jag Àr tacksam över att en ny kompis bjöd med mig pÄ karaoke i helgen, tacksam för att det snart Àr vÄr, tacksam för att jag snart Àr fÀrdig med min spesialisering och tacksam för att kunna ha pÄ mig hemstickade tröjor (stickade av mig) i kylan!

7 gillningar

Jag Àr tacksam för att jag slapp vara med!

Är det kallare Ă€n 25 vĂ€grar jag att bada!

10 gillningar

Jag Àr tacksam över att jag har en ekonomisk trygghet som gör att jag kan fÄ glÀdjen att ge till nÄgon av alla dem som inte Àr lika lyckligt lottade. :pray:

6 gillningar

Tycker om att Melodifestivalen Ă€r igĂ„ng, Ă€ven fast jag tycker musiken Ă€r lite sĂ„dĂ€r ibland sĂ„ Ă€r det kul att följa, med godis, chips och pizza. :lollipop: :pizza: Även tacksam för restauranger som har allergi-information tydligt pĂ„ sin hemsida (typ som Max), betyder vĂ€ldigt mycket för mig!

4 gillningar

Att jag fÄtt mitt triggerfinger opererat idag, ska bli sÄ skönt nÀr det lÀkt sen! :blush:

8 gillningar

Hittade ett borttappat lÀppstift i ovanlig nyans :sunglasses: :pray:

6 gillningar

Tacksam för goda vÀnner. :heart:

7 gillningar

Tacksam för vÀnner och familj. Tacksam att jag haft turen att födas i Sverige. Tacksam att jag fÄtt en nyvunnen respekt för Sverige som nation och svenskar nÀr vi fÄtt bekÀnna fÀrg i samband med senaste Ärens riktiga utmaningar.

6 gillningar

Är tacksam för att det faktiskt finns mycket att vara tacksam för i mitt liv. Är sĂ€rskilt tacksam för att det finns personer i mitt liv som betyder mycket för mig och att jag förhoppningsvis Ă€ven betyder mycket för dem.

7 gillningar

Tacksam att jag har en stabil vardag och jobb. Att det Àr soliga dagar!

8 gillningar

Tacksam över en fantastisk morgon- solsken genom sovrumsfönstret och lÀsa allas tacksamma inlÀgg. :smiling_face_with_three_hearts:

6 gillningar

Är tacksam över att kunna spendera tid med familjen. Ta en dag i taget och ta vara pĂ„ den. Att förstĂ„ vad lĂ„ngsiktighet pĂ„ börsen innebĂ€r pĂ„ riktigt. Att inte vara i samma grupp som försöker parera i efterhand och gör avsteg frĂ„n sin strategi sĂ„ fort det gungar till lite.

4 gillningar

Idag Àr jag tacksam för att en försvunnen burk med fÀrg hittades! :partying_face:

Sen för fika med halva familjen idag, att podden TrÀdgÄrden med Pernilla och John börjar igen imorgon, sen TrÀdgÄrdstider pÄ tisdag pÄ SVT-play! Sen att allmÀnna vintertoan lagats pÄ kolonin, sÄ jag kan vara hur lÀnge jag vill pÄ lotten.

Sen Àr vÄren pÄ g och krokusarna blommar! :sunny::cherry_blossom:

7 gillningar

Görkböurk? :yum:

Jag Àr vÀldigt tacksam för att jag fÄr finnas, har haft det vÀldigt tur senaste halvÄret sÄ kommer definitivt fÄ en grym framtid framöver :smiley:

7 gillningar

Jag Àr tacksam för att vÄren Àr hÀr, att Biltema har prisvÀrd plocktjÀnst och bra utbud, att jag orkade lÀgga fröer i blöt idag, att jag hittat en ny, skön, bra och tvÀttbar trÀdgÄrdshatt. :woman_farmer:

Är ocksĂ„ tacksam för att jag fortfarande ligger plus pĂ„ mina ISK och att jag inte haft oro eller Ă„ngest trots allt. :partying_face:

7 gillningar