Väntan är över: 3 nya “The Walking Dead”-serier kommer till Sverige 23 oktober på Disney+. På samma dag släpps nämligen “The Walking Dead: Dead City” (som fick USA-premiär juni 2023), “The Walking Dead: Daryl Dixon” (USA-premiär september 2023) och miniserien “The Walking Dead: The Ones Who Live” (USA-premiär februari 2024).
Vilken väntan? ![]()
Ska jag gråta eller ?
zombies påminner om föräldrar i småbarnsåren. Undviker att se serien tills den tiden är över ![]()
vill ni så en bra serie istället så är den brittiska Nightsleeper - kapningen riktigt spännande genom alla avsnitt.
Jag tittade på zombie-serier med min lille son när han var liten. Han fick snart bilden att USA verkar vara ett väldigt farligt land. Dit ville han inte åka för där kan man bli uppäten.
Tja, inte sååå långt från sanningen…
Hurra! Den viktiga frågan är dock om Walking dead också kommer, för den finns på Viaplay som är typ den enda streamingtjänsten familjen inte har ![]()
”The Walking Dead: Daryl Dixon” är den som har fått bäst betyg av dem.
TWD S1-S6 ngnting var sevärt. Seriealbumen läsvärda.
Tycker nog att de dragit lite för långt på denna Franchise.
Ärligt så låter man själv som en zombie när man råkar klicka på ett avsnitt till. Avsnitt 500 nåt ![]()
Var roligt i början. Men blev för repitivt.
Ny koloni och snuten blir knäpp. Alla dör.
Säsong 5
Ny koloni. Snuten blir mer knäpp och alla dör.
Säsong 6
7
8 osv. Samma handling med få twister
Ja som tur är har huvudserien slutat och de har brutit ut till flera sidhistorier. Har inte sett dessa ännu men historien med Darol Dixon har redan fått grönt ljus för säsong 3. Så då finns det stort intresse för just hans historia.