Har funkat bra, MEN, det stör mig något fruktansvärt att de inte redogör för saldot för varje uttag/insättning. Nu när jag skulle påpeka detta för andra gången via deras meddelandetjänst så funkar inte den. Och de har inga andra kontaktvägar förutom telefon.
Så nu rage-quittar jag.
Verkar inte som att RT har släppt någon Kreditkort 2022 artikel.
Mina krav:
Visa saldo och fullständig historik på samtliga insättningar och uttag.
Visa eller MC
Apple Pay
Vettig app (Everyday har ingen, och deras sida funkar kasst på mobil).
Jag har själv använt Bank Norwegians kreditkort (Visa) I ett antal år, vilket verkar uppfylla dina krav. Allt är smidigt i appen, har aldrig haft några som helst problem och de svarar inom acceptabel tidsram. Man kan få bra mycket högre kredit än 20.000 om man önskar. Tror det funkar som vanliga kreditkort med upp till 45 dagar kredit, dock är medelantalet dagar lägre.
Det som är bonus är väl 0,5% cashback/flygpoäng, samt om man betalar norwegianflyg med kortet får man rabatt + en gratis extra Reseförsäkring.
Det kan dock finnas bättre kreditkort, då jag inte har prioriterat att kolla igen på ett tag
Appen är skyddad mot skärmdumpar på mobilen men jag hittade bilder på google som ser lika dana ut som i appen på min mobil. Den andra bilden är relativt liknande vy’n i transaktioner i appen. även den tredje bilden om man vill ha mer info om en transaktion.
Ser också fram emot en sån Jag tycker EC fortfarande verkar bäst men jag använder inte så mycket appar och inte Apple. Det viktigaste är väl bonus och avgifter för uttag och betalning utomlands.
Jag använder P.F.C.
Det är MasterCard och ApplePay ska funka (har inte provat). Appen duger bra för mig, kanske inte den snyggaste dock och lite för många giphy bilder.
Den visar däremot inte saldot efter varje transaktion, bara en summa längst upp till höger. Men vid varje köp får man en notis i telefonen på hur mycket man handlat för och då står även saldot med i notisen.