Jag tror det är en blandning av rökridåer och att han nog faktiskt är kognitivt sviktande på riktigt. Men ja, det är mååååånga rökridåer nu för att dölja hans anknytning till Epstein.
Menar han inte bara prissänkning från nivåer där vissa läkemedel haft mark-ups på över 1000 % i USA?
(P.g.a. ingen reglering av läkemedelsmarknaden)
Håller med om att han uttrycker sig puckat, men i sak är det väl en bra grej…
Sane washing:
När människor försöker tolka alla idiotiska utsagor och försöker hitta en logisk förklaring, “han menade kanske X”.
Har vi inte lärt oss något ännu?
Så du tror det är troligare att han är så pass väck att han faktiskt tror det går att “sänka med 1000 %” snarare än att det är en klumpig formulering?
Tror inte han är SÅ senil ännu.
Jag är inget fan av gubben, men det här vantolkandet och leta felsägningar är ganska trötttsamt.
Vore det inte mer intressant att diskutera det faktiska förslaget (om ett tydligt formulerat sådant nu finns?) och vilka bra eller dåliga effekter det kan ha istället?
Han är trög, helt enkelt.
Han kan ju knappt öppna käften utan att vräka ur sig en strid ström av dumheter. Har du missat det? För mig är det helt otroligt att någon kan lyssna på den här clownen i mer än fem minuter utan att förstå att han är knäpp.
Skulle trodde flesta står ut med det för att de tror de personligen gynnas mer av Trump än av alternativet.
Att de för många decennier (eller för all framtid) saboterar landets ställning internationellt, och bryter mot sin egna konstutition, är uppenbarligen ok bara de får tillräckligt bra betalt. Att multimiljardärerna sen får 1000x mer “betalt” verkar de inte fundera på konsekvenserna av.
Hade det varit någon enstaka grej, visst.
Men när han säger idiotiska saker hela tiden…
If it quacks like a duck och allt det där.
Vänta bara, han har fortfarande inte gjort all skada han kommer åstadkomma.
Min SPEKULATION är att han kommer använda föreslagna Sovereign Wealth Fund för att berika sig själv och sönerna.
Hur då?
Förslaget är att vissa skatter och det man får in från tarifferna ska in i den fonden.
Sen ska Trump själv bestämma hur de ska användas för USAs bästa och befolkningens bästa.
Min gissning är att han kommer investera i kryptovalutor för att det är framtiden.
Gissa vilka kryptovalutor han köper då ![]()
Det är ingen dum man, han förstår tillräckligt för att veta hur han ska bedra ett helt land och stjäla deras pengar samtidigt som folk hejar på honom.
Jag tror hans hjärna går i overdrive och tänker på en massa saker samtidigt och han kan inte få ut något vettigt ur munnen om han ska tänka och prata samtidigt.
Och just det, han är även en patologisk lögnare …