Vad firar du/ni idag? đŸ„ł

Att den sista av sÀsongens marknader nu Àr avklarad. SÄ nu kan jag pyssla med godsaker till familjen! :heart:

Att sista snön regnade bort idag, sÄ det Àr lite lÀttare att köra brumbrum igen! :tada:

Att det Àr en vecka kvar till Julafton! :christmas_tree::sparkles:

6 gillningar

Att jag klarat av nÀstan alla julklapparna redan! En timmes lunchshopping i början av veckan sÄ Àr det klappat och klart sÄ att sÀga. :drum:

Tur det kanske eftersom vi för första gĂ„ngen har jul hemma hos oss, och lite mat att förbereda för hela gĂ€nget
! :sweat_smile:

4 gillningar

Synd att det inte blev ngt bronsfirande
 :frowning:

3 gillningar

MinuspoÀng. Tur för dig att tjejen ocksÄ glömde :wink:

2 gillningar

Det var iaf jag som kom pÄ det först (men fick kolla datum i ringen :see_no_evil:).

3 gillningar

Firar att jag har sagt upp mig och gÄr i full pension om tvÄ mÄnader :tada::blush::clinking_glasses::clinking_glasses::champagne::100::boom::tada::dancer::man_dancing::tornado::beers::confetti_ball::fireworks::free:

15 gillningar

Wooohoo! HĂ€ll upp skumpan! Fram med chokladen! :partying_face::partying_face:

5 gillningar

Semester till den tionde januari. :slight_smile:

Har inte lyckats ta ut all semester under Äret och har sÄ mÄnga dagar man fÄr spara. Blir ÀndÄ nÄgra dagar som betalas ut som lön.

Kommer att blir vÀldigt skönt.

8 gillningar

HÀrligt, passa pÄ att njuta! Jag brukar alltid ta lÄngledigt vid jul 2-3 veckor. SÄ himla skönt!

3 gillningar

Firar att familjen mÄr lite bÀttre idag och ÄterhÀmtat sig frÄn helgens magsjuka. Jag Àr Ätminstone tillbaka pÄ jobbet igen.

4 gillningar

Julledighet om 28 minuter! :partying_face:

6 gillningar

HÀrligt! :slight_smile: Jag har 16-18h kvar att arbeta ungefÀr. Sen Àr det lÄngledigt! :slight_smile:

4 gillningar

Perfekt gjorda knÀck!!!

9 gillningar
  • Sista dagen innan julledighet
  • Sista dagen som renodlad utvecklare
  • Ny roll frĂ„n 1/1 som konsultchef + utvecklare

Och ja, jag Àr vÀl medveten om att vissa inte alls vill ha personalansvar och allt dÀrtill men nu kör vi och ser vart det bÀr. Jag Àr fortfarande relativt ung och provar man inte sÄ vet man inte :muscle::tada::rocket::partying_face:

4 gillningar

Lyckades klura ihop till ett drömköp till min hobbyverksamhet. Ska bli sÄ kul med en vÀlbehövlig uppgradering! :snowman_with_snow::candy::tada:

Firas med julpysslande idag och lite skumtomtar och saffransskorpor till fikat! :yum:

5 gillningar

Mycket att fira samtidigt hÀr:

• Sista (halv)dagen innan julledighet
  • Avlutade just ett möte med min klient och fick upp arvodet mer Ă€n vĂ€ntat. Fick upp det riktigt mycket förra Ă„ret och tĂ€nkte att en blygsam höjning pĂ„ 2 % vore lĂ€mplig denna gĂ„ngen. Han tyckte 3,6 % var mer lĂ€mpligt. HĂ€rligt nĂ€r det pushas frĂ„n andra sidan. :champagne:
  • Rullar bilen mot fjĂ€llen om mindre Ă€n tvĂ„ timmar
  • Ser ut att bli ett fantastiskt börsĂ„r. FrĂ„n att ha framstĂ„tt som ett mediokert börsĂ„r i Oktober ser det nu ut att bli ett 20+ procentsĂ„r dĂ€r man slĂ„r index Ă„ter igen. Det Ă€r nĂ€stan sĂ„ att man kan ta ut segern i förskott.
  • Köpte hus i Oktober som vi fĂ„r tilltrĂ€de till strax efter nyĂ„r. Äntligen!
6 gillningar

BerÀtta gÀrna vad det Àr!!

3 gillningar

Grattis! Den som testar fÄr veta!

3 gillningar

Det Àr lite hemligt, men fick snÀll rabatt av ett företag, som sÀllan har reor. Men lovade att hÄlla det hemligt.

SÄ du fÄr leva med ovissheten. :see_no_evil:

1 gillning

Idag firar vi att alla klappar Àr fixade och jag Àr ledig och har tid att vÄrda mig sjÀlv sÄ nu blir det 1-2 tim lufsande i skogen innan det skymmer! Alltid kul med spÄrsnö och man ser hur djuren rör sig!

4 gillningar