Inte fick vi fira nÄgot JVM-Guld igÄr tyvÀrr⊠Men silver Àr ju inte fy skam det heller! ![]()
Idag Àr det Tulpanens Dag!
TÀnkte dÀrför Äka in till affÀren och köpa nÄn bukett att sÀtta pÄ bordet tills frun kommer hem ![]()
Vi har vunnit en massa hundgodis i en foto/videotÀvling! ![]()
![]()
![]()
Grattis vad kul! ![]()
Ăsch, glömde skriva igĂ„r. DĂ„ firade jag att jag vunnit min första tennisturnering ![]()
![]()

Jag har aldrig tidigare avslutat ett rÀntebÀrande inlÄningskonto i förtid och blev glatt överraskad att jag hade rÀtten att behÄlla intjÀnad rÀnta vid gÄrdagens avslut. Det firar vi idag! ![]()
![]()
![]()
![]()
IkvÀll ska vi pÄ revy och sedan vara barn- och hundfria inatt och fÄ sova ut ordentligt för första gÄngen pÄ evigheter kÀnns det som. VÀrt att fira!
Idag firar jag att min pension pÄ minpension har hoppat över nÀsta miljonstreck :). (Haft bevakning en tid sÄ jag har ocksÄ firat lite i förskott tidigare.))
Firar med pannkakor med mycket bÀr och grÀdde till middag.
Idag firar vi att @Melwa fÄtt positiva besked. ![]()
![]()
Absolut vÀrt att fira! ![]()
SjÀlv firar vi lite att lillgrabben faktiskt har sovit riktigt bra i över en vecka nu! Han har sovit katastrofalt dÄligt sen han föddes för 2,5 Är sedan. Nattningar som tar över 2h sen uppvaknande 6-8 gÄnger per natt.
Senaste veckan har han lyckats somna pÄ 15-30min och sedan bara vaknat till nÄn enstaka gÄng. Hoppas det hÄller i sig, kÀnns som en otrolig befrielse att fÄ lite kvalitet i sin egna sömn för en gÄngs skull ![]()
Bara jag inte jinxar nĂ„t nuâŠ
Att jag nu kan följa 50-30-20 metoden, tidigare kÀmpat med att spara 10%. ![]()
Sparar du 20% nu dÄ? Dubbelt sÄ mycket med andra ord i sÄ fall. LÀr ge fin utvÀxling! ![]()
StÀmmer bra @MattiasA90 ![]()
Bara dilemmat nu att jag Àr sugen pÄ att byta till 80% DNB global och 20% DNB Norden ifrÄn 100% storebrand global ![]()
DÄ undrar jag varför? Vad vill du uppnÄ med den portföljen som du inte uppnÄr med Storebrand?
Vill nog bara kapa avgiften lite men ska hÄlla mig ifrÄn att pilla ![]()
Idag har vi varit pÄ barnkalas dÀr vi firade sonens kusin ![]()
âAvanzaâ-mĂ„l uppnĂ„tt!!![]()
![]()
Firar att jag Àr överens med chefen om att jag ska sluta och bli underkonsult istÀllet ![]()
![]()
En vecka sent egentligen, men jag har amorterat halva mitt bostadslÄn nu. KÀnns som skuldfriheten börjar skymta vid horisonten. Om man bortser frÄn CSN Ätminstone. Framsteg!