Vad firar du/ni idag? đŸ„ł

Inte fick vi fira nÄgot JVM-Guld igÄr tyvÀrr
 Men silver Àr ju inte fy skam det heller! :slight_smile:

2 gillningar

Idag Àr det Tulpanens Dag! :tulip: TÀnkte dÀrför Äka in till affÀren och köpa nÄn bukett att sÀtta pÄ bordet tills frun kommer hem :slight_smile:

7 gillningar

Vi har vunnit en massa hundgodis i en foto/videotÀvling! :partying_face::poop::dog2:

9 gillningar

Grattis vad kul! :smiley:

2 gillningar

Äsch, glömde skriva igĂ„r. DĂ„ firade jag att jag vunnit min första tennisturnering :tennis::1st_place_medal:

6 gillningar

4 gillningar

Jag har aldrig tidigare avslutat ett rÀntebÀrande inlÄningskonto i förtid och blev glatt överraskad att jag hade rÀtten att behÄlla intjÀnad rÀnta vid gÄrdagens avslut. Det firar vi idag! :tada::birthday::champagne::star2:

5 gillningar

IkvÀll ska vi pÄ revy och sedan vara barn- och hundfria inatt och fÄ sova ut ordentligt för första gÄngen pÄ evigheter kÀnns det som. VÀrt att fira!

8 gillningar

Idag firar jag att min pension pÄ minpension har hoppat över nÀsta miljonstreck :). (Haft bevakning en tid sÄ jag har ocksÄ firat lite i förskott tidigare.))

Firar med pannkakor med mycket bÀr och grÀdde till middag.

9 gillningar

Idag firar vi att @Melwa fÄtt positiva besked. :slightly_smiling_face::+1:

8 gillningar

Absolut vÀrt att fira! :smiley:

SjÀlv firar vi lite att lillgrabben faktiskt har sovit riktigt bra i över en vecka nu! Han har sovit katastrofalt dÄligt sen han föddes för 2,5 Är sedan. Nattningar som tar över 2h sen uppvaknande 6-8 gÄnger per natt.

Senaste veckan har han lyckats somna pÄ 15-30min och sedan bara vaknat till nÄn enstaka gÄng. Hoppas det hÄller i sig, kÀnns som en otrolig befrielse att fÄ lite kvalitet i sin egna sömn för en gÄngs skull :slight_smile:

Bara jag inte jinxar nÄt nu

6 gillningar

Att jag nu kan följa 50-30-20 metoden, tidigare kÀmpat med att spara 10%. :partying_face:

8 gillningar

Sparar du 20% nu dÄ? Dubbelt sÄ mycket med andra ord i sÄ fall. LÀr ge fin utvÀxling! :muscle:

4 gillningar

StÀmmer bra @MattiasA90 :smiley:

Bara dilemmat nu att jag Àr sugen pÄ att byta till 80% DNB global och 20% DNB Norden ifrÄn 100% storebrand global :sweat_smile:

1 gillning

DÄ undrar jag varför? Vad vill du uppnÄ med den portföljen som du inte uppnÄr med Storebrand?

1 gillning

Vill nog bara kapa avgiften lite men ska hÄlla mig ifrÄn att pilla :+1:t2:

1 gillning

Idag har vi varit pÄ barnkalas dÀr vi firade sonens kusin :slight_smile:

4 gillningar

”Avanza”-mĂ„l uppnĂ„tt!!:raised_hands::partying_face:

3 gillningar

Firar att jag Àr överens med chefen om att jag ska sluta och bli underkonsult istÀllet :muscle::clinking_glasses:

8 gillningar

En vecka sent egentligen, men jag har amorterat halva mitt bostadslÄn nu. KÀnns som skuldfriheten börjar skymta vid horisonten. Om man bortser frÄn CSN Ätminstone. Framsteg!

6 gillningar