Vad firar du/ni idag? đŸ„ł

Bra jobbat, hoppas du kan unna dig lite skön helg nu dÄ! :slight_smile:

HÀrligt, bra Ätervunnet! :grinning::dollar:

5 gillningar

Tycker nĂ€stan det Ă€r vĂ€rt att fira lite att mitt favoritlag i SHL Ă€ntligen gjorde lite mĂ„l och tog en efterlĂ€ngtad bortaseger i helgen :smiley: Följer visserligen inte hockeyn slaviskt men nog kĂ€nns det extra bra nĂ€r det gĂ„r bra för “ens” lag i alla fall.

Firar Àven att lillgrabben Àntligen har börjat visa intresse för att gÄ pÄ pottan. Snart kanske blöjkupongerna kan vara ett minne blott :smiley:

6 gillningar

SÄ hÀr i mÄnadskiftet sÄ firar jag att jag Àr ytterligare en arbetsmÄnad nÀrmare pension :clinking_glasses::raised_hands::grinning::tada::boom::100:

4 gillningar

HĂ€r ligger alla vitlöksklyftorna redo och vĂ€ntar

4 gillningar

Tjoho sÄÄÄÄ hÀrligt:partying_face: :clinking_glasses:

3 gillningar

HÀll upp lÀttgroggen, öppna burkÀrtorna och fira att motbokssystemet avskaffades 1 oktober 1955. :champagne:

2 gillningar

PÄ att komma i jorden eller? Samma hÀr!

2 gillningar

Precis - ska inte göra om förra Ă„rets misstag att sĂ€tta dem för tidigt. Varm höst gjorde att de grodde och vĂ€xte för mycket innan vintern slog till, sĂ„ det fanns ingen ork kvar att skjuta nytt grönt nĂ€r vĂ„ren kom

4 gillningar

Ok
och jag var alldeles för sen. Men det blev vitlök Ă€ndĂ„, fast ganska smĂ„.

2 gillningar

Du ska nog klara dig mot vampyrerna ÀndÄ :smiley:

2 gillningar

Ja jag Àr nog tillrÀckligt avskrÀckande ÀndÄ :joy:

3 gillningar

Jag firar att vi lever Ànnu en dag :pray:

6 gillningar

Firar att mina systrar med barn Àr hemma pÄ besök och hela familjen för ovanlighetens skull Àr samlade nÄgra dagar :smiley: sÄ kul att se vÄra barn leka sÄ bra tillsammans :heart:

4 gillningar

Att sambon tagit körkort

4 gillningar

Att det rÄkade bli fyra lyxchokladbitar över nÀr jag packat fÀrdigt gÄrdagens omgÄng.

Kvalitetskontroll ftw! :chocolate_bar::tada:

8 gillningar

Jag antar att de blev fullt godkÀnda? :yum::joy:

2 gillningar

SvÄrt att misslyckas med Felchlinchoklad. :chocolate_bar:

Firar idag att jag fÄr vara utstÀllare pÄ ett av sveriges bÀsta gÄrdsmejeriers julmarknad i december.

Har tre smÄ marknadsdagar inbokat nu, blir precis lagom. :smiling_face_with_three_hearts:

5 gillningar

Vilka fler marknader ska du besöka om man fÄr frÄga? :smiley: vi brukar Äka runt pÄ en hel del marknader och sÄdant.

3 gillningar

TvÄ Àr pÄ samma gÄrd och ett pÄ mejeriet. Kan skicka ett DM om du vill veta var och nÀr! :blush:

3 gillningar

Ja, jÀttegÀrna! :smiley:

3 gillningar