Bra jobbat, hoppas du kan unna dig lite skön helg nu dÄ! ![]()
HÀrligt, bra Ätervunnet! ![]()
![]()
Bra jobbat, hoppas du kan unna dig lite skön helg nu dÄ! ![]()
HÀrligt, bra Ätervunnet! ![]()
![]()
Tycker nÀstan det Àr vÀrt att fira lite att mitt favoritlag i SHL Àntligen gjorde lite mÄl och tog en efterlÀngtad bortaseger i helgen
Följer visserligen inte hockeyn slaviskt men nog kĂ€nns det extra bra nĂ€r det gĂ„r bra för âensâ lag i alla fall.
Firar Àven att lillgrabben Àntligen har börjat visa intresse för att gÄ pÄ pottan. Snart kanske blöjkupongerna kan vara ett minne blott ![]()
SÄ hÀr i mÄnadskiftet sÄ firar jag att jag Àr ytterligare en arbetsmÄnad nÀrmare pension ![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
HĂ€r ligger alla vitlöksklyftorna redo och vĂ€ntarâŠ
Tjoho sÄÄÄÄ hÀrligt:partying_face: ![]()
HÀll upp lÀttgroggen, öppna burkÀrtorna och fira att motbokssystemet avskaffades 1 oktober 1955. ![]()
PÄ att komma i jorden eller? Samma hÀr!
Precis - ska inte göra om förra Ă„rets misstag att sĂ€tta dem för tidigt. Varm höst gjorde att de grodde och vĂ€xte för mycket innan vintern slog till, sĂ„ det fanns ingen ork kvar att skjuta nytt grönt nĂ€r vĂ„ren komâŠ
OkâŠoch jag var alldeles för sen. Men det blev vitlök Ă€ndĂ„, fast ganska smĂ„.
Du ska nog klara dig mot vampyrerna ÀndÄ ![]()
Ja jag Àr nog tillrÀckligt avskrÀckande ÀndÄ ![]()
Jag firar att vi lever Ànnu en dag ![]()
Firar att mina systrar med barn Àr hemma pÄ besök och hela familjen för ovanlighetens skull Àr samlade nÄgra dagar
sÄ kul att se vÄra barn leka sÄ bra tillsammans ![]()
Att sambon tagit körkort

Att det rÄkade bli fyra lyxchokladbitar över nÀr jag packat fÀrdigt gÄrdagens omgÄng.
Kvalitetskontroll ftw! ![]()
![]()
Jag antar att de blev fullt godkÀnda? ![]()
![]()
SvÄrt att misslyckas med Felchlinchoklad. ![]()
Firar idag att jag fÄr vara utstÀllare pÄ ett av sveriges bÀsta gÄrdsmejeriers julmarknad i december.
Har tre smÄ marknadsdagar inbokat nu, blir precis lagom. ![]()
Vilka fler marknader ska du besöka om man fÄr frÄga?
vi brukar Äka runt pÄ en hel del marknader och sÄdant.
TvÄ Àr pÄ samma gÄrd och ett pÄ mejeriet. Kan skicka ett DM om du vill veta var och nÀr! ![]()
Ja, jÀttegÀrna! ![]()