Jag har köpt en lång rad skjortor där och ännu har de inte lyckats pricka in en enda som faktiskt sitter bra. Otroligt besviken på deras oförmåga att leverera rätt storlek.
Faktiskt så dåligt att jag fått flera “gratis” för att det varit så pass fel att det var helt uppenbart att någon haft en riktigt dålig dag på jobbet, men efter turer fram och tillbaka där det ändå fortfarande sitter objektivt kasst och supporten frågar mig om jag tycker de ska lägga till en eller två cm här och där så har jag helt gett upp om dom. Har en skjorta innestående sen över ett år som jag inte ens orkat se till att få levererad. För att jag vet att jag bara blir besviken ändå.
(ja, dom har ett maxtak på hur många gånger det “får” bli fel, så jag har alltså ännu inte fått ens en bra, av de tre jag slog till och ville ha. Tror jag är uppe i 5 levererade. Varav en (1) överhuvudtaget går att använda. Det efter att jag gått ner några kg både muskler och fett. Ännu är alla de övriga helt för små och flertalet helt fel skurna med korta ärmar.
Jag är inte någon väldigt unik kroppsbyggnad ens. Kan som regel utan problem köpa Stenström. Oscar jacobson, eller Eton (som jag upplever lite lång i ärmen).
Jag kan bara jämföra med en skräddarsydd från Pelotte som dag 1 satt som den skulle, och den har jag kunnat ha på mig i i många år, så det är inte jag som bytt storlek något våldsamt under åren.