Varför köper du skjortor?

Frågan är egentligen felställd. Jag köper skjortor för att det vore moraliskt fel att snatta dem.

8 gillningar

Så länge ingen kommer på en är det väl inte fel? De där kapitalistiska utsugarna som försöker håva in pengar som andra i sin anletes svett kämpat ihop genom hårt arbete- de kan gott ha det!

2 gillningar

Om du anser att skjortor är överprisade så ska du köpa blanka skjortor.

5 gillningar

Varför antyder rubriken att jag köper skjortor?!

Är det typ som den där “har du slutat slå din fru?” Och vad man än svarar blir det fel.

Man kan inte lita på någon längre

7 gillningar

Alltså om jag hade köpt apdyra Eton skjortor så är det jag som hade fått stryk av henne :sweat_smile:

4 gillningar

Har din fru slutat slå dig?

2 gillningar

Alltså, vem har ändrat titeln på min tråd och fått den att spåra? :joy:

8 gillningar

Ingen, den har alltid varit så

6 gillningar

2 gillningar

Har vi inte en policy mot AI i forumet?

5 gillningar

Fattar ingenting :thinking:

3 gillningar

Känner att det är ett visst myteri här bland moderatorerna.

5 gillningar

Myteri??? Här sliter vi i vårt anletes svett och så kommer du med anklagelser. Vad är det för sätt? Ta en titt på dig själv i spegeln!

Och när du ändå tittar, fundera på om kragen verkligen gör så stor skillnad

4 gillningar

Jag tycker Jans fråga här faktiskt är befogad. Varför köper människor skjortor? De är stela och obekväma, oflexibla, svåra att röra sig med, jobbiga att knäppa, skapar fula tydliga svettfläckar i armhålorna och måste strykas för att inte se ut som skräcken. Tillsammans med sina elaka nära vän Slipsen utgör de ett elakt team som närmast kan liknas med en manlig motsvarighet till korsetten.

4 gillningar

Efter dagens fondlansering är det tagelskjorta som gäller.

6 gillningar

Jag håller med- vilken falsk och hemsk anklagelse. Inte ens självaste forumets ägare kan hålla sig till regel 1. Är det varning som gäller på det?

3 gillningar

Om vi kontaktar Caroline så vet hon nog vilka varningar som fungerar bäst på honom :joy:

5 gillningar

Hon undrar nog också varför Jan envisas med skjortor.

4 gillningar

Jag brukar kalla det stjärtor för att riktigt tydligt manifestera vad jag tycker om dem.

2 gillningar

Otack är världens lön!

3 gillningar