Helt rätt! Pengar är inte en lösning, det är bara en förstärkare. Det är som en volymknapp som ökar volymen på de beteenden som man redan har.
Riktigt bra lista! Jag tar med mig den! Både för mig själv och barnet/barnen. ![]()
Jag önskar någon lärde mig sånt här i tonåren. Jag lärde mig att bli snål för att vi hade inte de bra ställt. Nu sitter jag och håller i mina pengar på den nivån att jag inte ens investerar. Tror det har med okunskap och rädsla att göra.
Nu är jag 30 år och tycker de är så mycket information som ska bankas in att jag knappt vet hur eller vart man ska börja. Hade ju varit väldigt behändigt att få information enkelt och lätt och sen vid gymnasiet kunna fördjupa sig ordentligt. ![]()
Alltså wow! Sån bra lista! Tackar ![]()
Har kikat in på forumet en längre tid (för det står ju så mycket intressant!) och idag när ja läste denna tråd kunde jag inte hålla mig längre, skapade en egen profil
En fundering från en oteknisk person, kan man spara ner vissa trådar man tycker är extra bra och vill hitta lätt sen? Hur isåfall?
Välkommen till forumet!
Ja, det går. Du kan använda bokmärke funktionen i forumet. ![]()
Tryck på knappen / rullistan ”Ämneskontroller”.
Stort tack Jan!!!
Så bra, nu kan jag spara ner massa intressant och läsa när tillfälle finns ![]()