Vilken ringkombination tycker ni är finast?

Jag tycker sista, men utan den extra stenen (klumpen​:wink:). Jag tycker släta ringar är snyggast, gärna med stenar, men inte som sticker upp. Lycka till! :clinking_glasses::confetti_ball:

1 gillning

Kom att tänka på den ring jag önskade mig, men som vi tyvärr inte hade råd med. Jag fick hjärtklappning och blev alldeles svett i affären när jag såg den, vet inte om det var ringen i sig eller själva grejen just då :smiley:

Köp den du gillar bäst oavsett prislapp om du kan!

Dem är jättefina allihop! Grattis till kärleken :blush:

1 gillning

Tack för din kommentar… Precis man brukar ångra sånt man ville men inte gjorde. I affären sa dem att om man velar mellan en större och dyrare diamant jämfört med en liten diamant så ångrar man alltid att man inte tog den större

Priset är inga problem alls :blush:

Tack snälla :blush:

Tack snälla :blush: ja lite så kände jag med haha. Ja priset är inga problem :blush:

Om du inte har provat det tycker jag du ska prova att sätta ringen med stenen innerst mot handen :relaxed:

2 gillningar

Tredje bilden. Symmetriskt, enkelt och elegant :ok_hand:

1 gillning

Nu känner jag lite lite dum, hur menar du? :blush: menar du byta plats på dem?

Tack för din kommentar :blush:

Ja precis!

Okej tack! :blush: dock så blir det den ordningen eftersom min släta är min förlovningsring :blush:

Man får ju ha vigselringen längst in om man vill! Det är inte jätteovanligt att göra så!

2 gillningar

Självklart sa de det i affären!

Om man ångrar sig senare går det att byta upp sig då. Om man inte bara vill byta ring kan man t.ex. förnya sina löften och byta i samband med det.

1 gillning

Det är det som är så himla praktiskt med att vara vuxen, man kan göra som man vill :joy:

1 gillning

Aha ja okej jag förstår tack :blush:

Ja du har helt rätt :blush:

Igår gick jag till min guldsmed och bestämde mig.

Guldsmeden kommer göra en ring som ser ut som bild 1 och det blir dessutom bättre kvalité på diamanterna som guldsmeden själv använder.

Det blir TW/SI istället för W/SI så det gör mig mycket glad! Var dessutom ungefär en tusenlapp billigare när guldsmeden gör ringen själv vilket inte är en nackdel :slight_smile:

Tack alla för hjälpen! Jag ska försöka komma ihåg att ta en bild sen när jag får den :slight_smile:

1 gillning

Härligt med beslut och att du är nöjd och får ner priset också. Full fokus på allt det viktigt nu: Relationen och livet. :blush:

1 gillning

Ja, kommer bli perfekt tror jag. Jajamän, det fokuset har jag inte tappat :slight_smile: <3

1 gillning

Idag kom äntligen min ring!! Tack alla :smiley:

Jag kommer faktiskt ha vigselringen innerst för jag läste enligt gammal svensk tradition har man vigselringen innerst för den är dyrast och närmast hjärtat

Jag valde att göra en egen design av bilden ovan :blush:

2 gillningar