Amazon Prime Video

Kunde lika gärna göra som disney. En reklam före film. En mitt i serier. Gillar dock inte att de kör 2 på 1 timmes serier. Men imed prime har 4k med reklam är det redan bättre än de andra

Iom att de har reklam så är det dåligt per definition.

Jag vill ha noll reklam när jag ser på film/serier

Sant. Men ändå plus i kanten att de inte minskar på kvaliteten

Hittills så har det varit 1min innan film och ibland 1min mitt i, blir det inte värre än det så går det bra för min del. Fallout yeeeeeessss​:star_struck::star_struck::star_struck::star_struck::star_struck::star_struck:

1 gillning

Fallout säsong 2. Vill man se alla snabbt behöver man vänta ett tag.

Episod 1 - 17 december

Episod 2 - 24 december

Episod 3 - 31 december

Episod 4 - 7 januari

Episod 5 - 14 januari

Episod 6 - 21 januari

Episod 7 - 28 januari

Episod 8 - 4 februari

3 gillningar

Kanske värt att vänta in alla avsnitt, om man nu kan hålla sig :slightly_smiling_face:

1 gillning

Klarade av det i 20 minuter, sedan tecknade jag mig för 29 kr till i månaden. Trodde inte jag skulle vara så känslig för reklam, men det är skillnad på filmer/serier och klipp på Youtube.

1 gillning

Jag kollar mestadels filmer, och i dom filmer jag har kollar har varit en reklam i början av film, och vissa (inte alla) har en reklam mitt i filmen. Det måste varierar kraftig beroende vad man tittar?

Det är så lite reklam så det stör inte mig

The Wrecking Crew med Jason Momoa och Dave Bautista får premiär på Prime Video den 28 januari.

2 gillningar

Nån som sett Fallout S2 än? Lika bra som S1?

Jag har sett den, eller åtminstone de avsnitt som släppts hittills. Nå, jag gillar serien skarpt. Utan att förstöra spänningen så har man släppt fokus på valven och handlingen har flyttat ut i Mojaveöknen och New Vegas. Det hela känns “större” och ifall du lirat spelen är det ju stor igenkänning på allt från små detaljer till själva atmosfären och de olika konflikterna som bubblar.

1 gillning

Jajamän jag har allt spelat🙂 tänkte jag skulle vänta så jag kan se hela S2

1 gillning

Ah, samma här. Fallout 3/4 & New Vegas ligger varmt om hjärtat. Mm, gör du rätt i, det är gött att ha hela serien tillgänglig. Håll ut en månad till bara :blush:

1 gillning

Lite information om vad som kommer i februari.

Bland höjdpunkterna finns finalen av “Fallout” säsong 2, fortsättningen på kriminalserien “Cross”, den italienska kärleksfilmen “Love Me Love Me” och pirataction i “The Bluff”. Månaden avslutas med den politiskt laddade thrillern “Eddington”.

1 gillning

Tack :slightly_smiling_face: får kolla in detta

1 gillning

Nu fick jag notis om att alla avsnitt för Fallout S2 är tillgängliga. Nu kan jag se hela säsongen i ett svep!

Gillar inte när det kommer ett avsnitt i veckan eller ännu värre när de gör uppehåll mitt i säsongen.

2 gillningar

Jag håller med. Jag har också väntat på att kunna se hela säsongen. Vi får se hur många säsonger det blir totalt. Det finns planer på upp till sex säsonger av Fallout.

2 gillningar

Jag tycker Trap House var helt okej film att se.

2 gillningar

The Bluff kan vara bra. Får kolla vid tillfälle.

1 gillning