Årsabonnemang höjs från 549 kr till 649 kr. Jag fortsätter köra på årsabonnemang.
Den höjningen gjordes i våras, april/maj.
Om där är en ny ändring lär priset för varianten utan reklam gå upp ännu mer.
Prime är kass… oerhört kass. Det mest måste man ha extra abonnemang för Disney, HBO etc etc för att titta på. Jag bor i Tyskland, löjligt många titlar är dubbade och kan inte fås i OV. Reklam trots att man betalar.
Har bara Prime för Amazon deliveries och Musik. Prime video skulle jag betala för att slippa ha i bundlet. Så dåligt är det.
Jag kommer inte ihåg om jag sett Tigerland. Kan vara lika bra att se den.
Har precis sett The Pickup med Eddie Murphy riktigt bra och underhållande film bättre än vad betygen på imdb visar enligt min åsikt ![]()
![]()
![]()
2 bra filmer dock inte nya direkt ![]()
Den verkar bra måste ses ![]()
![]()
Det går att hitta lite godbitar som nyligen lagts till.
Hoppas man hittar nåt bra ![]()
![]()
Ballard säsong 2 kommer att komma. Jag har ännu inte sett säsong 1. Tycker ni om den?
Jag har inte sett Bosch än får se det först
Tiden räcker inte till
Vad tycker ni om deras nya reklam abonnemang.
Min syn är
Positivt
4k även i reklam abonnemang.
Negativt
Ungefär dubbelt så lång reklam jämfört med disney. Stort minus för reklam mitt i filmer
Jag avskyr reklam, speciellt på streaming tjänster.
Fallout (säsong 2) – premiär 17 december.
Reklamen sker iallafall inte mitt i ett avsnitt vilket jag uppskattar. Inleder det så gör det inte så mycket.
För mig det gör inte så mycket. Dit finns inte i alla filmer, och i början är det relativt kort → fortsätter med billigare abonnemang.
Menar du amazon. För jag har fått 2 reklam mitt i 30 minuters program. Sedan verkar det vara väldigt randomiserade. Inte ens samma antal reklam på samma avsnitt. Även reklam mitt i film
De utvärderar olika mycket reklam hos abonnenter och tittar på hur mycket klagomål det kommer, hur många som byter eller säger upp abonnemang etc.
När de tror sig veta hur folk kommer reagera så införs det som anses vara lämpligt i just den marknaden.