Amazon Prime Video

Gahhh, nu blev jag ju sugen på att se den bara för det :sweat_smile:
Hur kass kan den vara? Återkommer!

1 gillning

The Terminal List var bra. Så jag lär kolla på denna också

You have been warned :laughing:

1 gillning

Smärtsamt dålig, och då kan jag ändå uppskatta B-filmer ibland :joy::joy::joy:
Herregud vad Amazon-ifierad och budget :see_no_evil:
Jaja…

1 gillning

Ledsen, jag borde kanske hotat dig istället för att varna dig :grin:

4 gillningar

Har man sett en urusel film så borde det kunna bli mycket bättre sedan med andra filmer. Så kanske lika bra ni som sett den så kommer ni att hitta bättre filmer nästa gång.

2 gillningar

Nån som sett denna?

Jag gillar verkligen Eddie så hoppas lite på denna :slightly_smiling_face:

Säsong 2 av Fallout får premiär på Prime Video den 17 december. Det blir spännande att se fortsättningen.

2 gillningar

Yes svinbra första säsong :star_struck::star_struck::star_struck::star_struck::star_struck::star_struck:

1 gillning

Denna tror jag på.

Locked – 26 september

Ny thriller med Bill Skarsgård och Anthony Hopkins. När Eddie bryter sig in i en lyxig SUV kliver han in i en dödlig fälla gillrad av William, en självutnämnd brottsbekämpare som utövar sin egen typ av skruvad rättvisa. Utan möjlighet att fly måste Eddie växla upp för att överleva i ett fordon där flykt är en illusion, överlevnad är en mardröm och rättvisan en hägring.

2 gillningar

Twisted Metal säsong 2 har smugit ut och klättrar på topplistan. Kanske kan vara något att se.

2 gillningar

Hur var S1?

Tomb Raider får produktionsstart den 19 januari 2026. Premiärdatumet är i skrivande stund okänt.

1 gillning

Ice Road 2 har fått premiär.

1 gillning

Liam har gjort sämre filmer det sista,eller vad tycker ni?

1 gillning

Ja Ice Road 1 var helt okej. Han har gjort sämre filmer.

Så nu inför de reklam trots att man betalar? Dags att säga upp då, m a o. Trist utveckling.

Eller, jag läste visst för dåligt. Det de i praktiken gör är höjer priset med 29 pix.

Tänkte först testa hur mycket reklam är där, ska inte säga upp än. Det är ganska stor höjning rent procentuellt.

69kr kostar Prime det är en piss i havet och dom har mycket att erbjuda :slightly_smiling_face: