Amazon Prime Video

Prime Video visar stort förtroende för succén Fallout. Seriens andra säsong har premiär först i slutet av året, men det har inte stoppat streamingjätten från att redan ge tummen upp åt en tredje säsong.

2 gillningar

Fallout var så förbannat bra :star_struck:

1 gillning

Här borde det finns något att se.

Någon som kollat på Bosch/ Bosch Legacy?
Bör man ha sett dem för att kolla på Ballard med Maggie Q?

Sneaky Pete finns på Amazon Prime och nu kommer även den att komma till Netflix.

Då försvinner den kanske från Prime?
Många filmer/serier tas bort när de går till nästa tjänst. Kan iofs komma tillbaka senare.
Vet dock inte hur det är med Sneaky Pete

Bosch är en riktigt bra serie, helt klart värd att se! Bosch legacy är också bra, men sista säsongen tappade lite, blir väl ofta så när man ska försöka knyta ihop säcken.

1 gillning

Verkar som prime försöker härma disney. Så på Google att de ska göra en live version, typ som lejonkungen av my little pony, monopol, hot wheels och whack a mole. Den sista ska faktiskt bli intressant att se hur fasen man gör film av det :joy:

Ballard fick bra betyg och man kan se den utan att ha sett Bosch.

2 gillningar

Det här ser verkligen bra ut att Mass Effect får samma team bakom sig som gör Fallout.

1 gillning

Ser framemot fallout :star_struck:

1 gillning

War Of the Worlds får premiär på Prime Video den 30 juli. Hoppas den blir bra.

1 gillning

Gen V säsong 2 kommer 27 september.

Är S1 bra? Inte kollat på den alls. Känns inte som att den är på samma nivå som The Boys, eller?

Jag har inte heller sett säsong 1 ännu. Tänker vänta tills det finns flera säsonger.

Inte på samma nivå, men tillräckligt bra och karaktärerna dök upp i senaste säsongsavslutningen av The Boys, och då var det bra att ha koll :wink:

2 gillningar

War Of the Worlds är tydligen det sämsta som Amazon gjort.

1 gillning

Jag har sett filmen och får tråkigt nog hålla med recensionen. Hoppa över denna, inte värt att se.

1 gillning

The Terminal List Dark Wolf kan vara en bra serie.

Jag såg trailern å den filmen vågade jag inte starta :sweat_smile:

1 gillning