Amazon Prime Video

Deep Cover tror jag verkligen kan vara något att se. På IMDB har den 6,7. På Rotten Tomatoes har den rejält starka 95/100 i kritikeromdömen.

2 gillningar

Amazon MGM menar allvar – och nästa år kan bli ett genombrott för bolagets biosatsning. Hoppas de flesta titlar släpps gratis på Prime så att man slipper hyra dem.

1 gillning

Får se om satsningen även innebär att det kommer en ny Bond-film i framtiden. Samt se ifall de kan förvalta franchisen på ett bra sätt.

1 gillning

Obs, ingen aning om detta hamnar på Prime. Råkade lägga in utan att tänka på att det är en Prime tråd.

En remake av Highlander verkar ha spikats nu. Inspelning startar senare i år

Reacher inspelningen av fjärde säsongen drar igång idag, med siktet inställt på premiär i mitten av nästa år.

1 gillning

Gött den är rätt bra :grinning:

1 gillning

Sommarens nyheter. Det finns säkert något att se.

1 gillning

Jag hyrade Flight Risk för 19kr :heart_eyes: den har fått 5,2 på imdb så jag förväntade mig en medelmåttig film men jag tyckte den var riktigt bra, oförtjänt lågt betyg :grinning:

1 gillning

there can be only one

Dvs, jag ser inga Hihglandergrejer om inte Sean är med. :joy:

Försök att vara open minded :grinning::grinning::grinning:

1 gillning

Ähh, han hade inte en så stor och viktig roll :grin:
Hela tiden tyckt att de inte utnyttjade temat tillräckligt bra och väntat på nya filmer. Alternativt en serie.
Den de gjorde höll inte heller måttet.

Jag ser framemot en ny Highlander. Du kan kolla på Blocket-annonser för bilar du inte ska köpa medan vi kollar på nya filmen :joy:

1 gillning

Ni får gärna kolla på dum action, det är helt okej med mig. :smiley: :+1:

1 gillning

Här står lite mer om Countdown som hade premiär igår. Kan vara en bra serie.

2 gillningar

Vikings Bloodaxe skapas för Prime Video. Det finns än så länge inget premiärdatum spikat.
Tyckte mycket om Vikings så hoppas på att denna blir lika bra.

1 gillning

The Fourth Wing är titeln på en av världens största och mest populära fantasyböcker på senare år. Den är skriven av Rebecca Yarros, och är första delen i ”Empyrean”-trilogin. Berättelsen kretsar kring Violet Sorrengail, en ung kvinna som ska utbildas till drakryttare och allmän slagskämpe vid en skola med det fredliga namnet Basingath War College. Där möter hon såklart en snygg, lagom mystisk kille som hon först hatar men snart upptäcker är Romeo själv.

Hoppas på detta.

2 gillningar

Sista säsongen är nu inspelad.
Säsong 5 av ”The Boys” får premiär 2026 på Prime Video.

4 gillningar

Tack Thompa för att du håller oss uppdaterade :grinning:

1 gillning

Oh my gawd, hur har jag missat denna nyheten??? :star_struck:
Älskar böckerna, och dottern (som väldigt ogärna läser) är inne på andra boken efter bara en vecka :raised_hands:

1 gillning

Det är många som har sett G20 tydligen. Det har släppts lite gamla klassiker också.

1 gillning

Heads of state är rätt bra, kan definitivt rekommendera :slightly_smiling_face:

1 gillning