Nu kommer Pacific Rim som TV-serie. Gillade första filmen.
”Pacific Rim” är bara den senaste i raden av stora blockbuster-serier som Amazon utvecklar för Prime Video. Utöver pågående serier som ”Sagan om ringen: Maktens ringar”, ”Fallout” och ”The Wheel of Time” så utvecklar man även serier baserade på bland annat ”God of War” och ”Mass Effect”.
Netflix har en animerad serie som efterföljare till filmerna.
Tycker nog att animerat passar bättre då det annars blir en väldigt påkostad serie. Samt att det mesta ändå kommer vara CGI. Varför inte köra animerat istället?
Hittade en trilogy som heter terrifier… SE DEN INTE. Är en mass mördar/styckare våta dröm. Värre än mortal kombat. Faktiskt ser mk barnvänligt ut i jämförelse
Rätt ny till PRIME men den irriterar mig lite. . ända “kanalen” jag har som inte “börjar rätt” när man skall se ett avsnitt…
När jag först loggade in började jag med att se REACHER. . .tog mig 4 avsnitt innan jag insåg att PRIME börjat på 1a avsnittet på S3. . INTE S1-1
Mer irriterande…Kollar igenom EXPANSE nu. . igår slutade jag på typ S5-5 . . men idag när man går in så är S6 den förvalda. . .så jag måste gå o välja S-5 o sen leta upp nästa avsnitt
Alla andra appar jag har hamnar ALLTID rätt- - -ser man en ny serie börjar dom på S1-1 o fortsätter man är det alltid på nästa osedda avsnitt. . . .men inte på PRIME
Prime har av någon anledning valt att lägga upp säsonger som om de vore fristående.
Så vissa serier dyker upp om och om igen när man bläddrar och de går till första avsnittet av just den säsongen.
Så om du inte råkar öppna säsong 1 är det bäst att alltid kontrollera att du är på S1.1 innan du startar.
Igår släpptes The Accountant 2 som ingår i Prime. Det blir till att se den i helgen då den ingår. Man vet aldrig om de får för sig att ta bort den senare så att man behöver hyra den.