Dåså, då har jag fått en rimlig uppfattning om vad det innebär med att renovera och köpa hus. Tack så hemskt mycket!
Det går att bo där på vintern men det finns ingen värme som tex jordvärme eller sådant, utan det sitter en kamin och vattenledningar runt om som är den nuvarande värmen. Så de är ju inte bara att stoppa in det.
Men eftersom vi känner ägaren av huset så kan man ju ta dit en människa som har koll på det mesta som kan säga vad som behövs göras på en gång och vad som kan väntas med, då får man ju iallafall ett defintivt svar om vad som är möjligt!
Inget är ju omöjligt, att spara runt 10k i månaden är en möjlighet för mig men eftersom jag är ung och utan barn än sålänge så vill jag nog personligen lägga en del av pengarna på annat. Vi får se vad som händer helt enkelt!
funderade faktiskt på att sälja stugan då man utan problem skulle få minst dubbla för just den, men jag får fundera lite mer.
Tack iallafall för ditt svar och att du tar dig tid att förstå min situtation och hjälper mig!