Vad för google home kör ni? Är själv lite sugen på prova Google nest hub Google Nest Hub II - Chalk | NetOnNet
För att sen bygga ut.
Kör du med Google nest wifi?
Vad för google home kör ni? Är själv lite sugen på prova Google nest hub Google Nest Hub II - Chalk | NetOnNet
För att sen bygga ut.
Kör du med Google nest wifi?
Tack för riktigt bra information får bli en tur till butik och titta
Comviq’s deals är igång.
Beställde en pixel 8 pro, totalkostnad ungefär vad telefonen kostar kontant, då ingår två års abbonnemang med 100GB data.
Inte lika bra som när de hade den som mystery box för någon månad sen, men jag var dum nog att tveka lite då så den hann ta slut.
Kör Nest hub i köket (bra till timers bland annat och kan be den visa nest cam som vi har med batteri som man kan sätta där barnen är så man har koll medans man lagar mat) och sen har vi nest mini i vardagsrum, sovrum och tvättstuga.
Har inte behövt bygga ut nätverket där vi bor idag så har inte kört nest wifi. Senast jag läste recensioner om dom så såg det inte superbra ut, annars är ju tanken briljant att få mesh och samtidigt högtalare och google assistent i ett så hoppas att nästa version blir bättre
Jag ska köpa en laptop till vår 15-åriga dotter.
Det är ett område där en försäljare skulle kunna finta bort mig rejält, vet inte hur jag ska jämföra och värdesätta olika egenskaper.
15,6" känns som bra storlek, den ska främst användas för skolarbeten, foto- och filmredigering och streaming.
Hon är ingen gamer så inga såna dyra grejor behövs.
Vad tycker ni jag ska tänka på och har ni tips på fynd?
Jag köpte också en LG TV nu under rean. Halva priset. Vi har en Sony OLED i vardagsrummet men behövde en till TV till barnens kommande spelhörna i källaren.
Tycker det är en djungel att behöva sätta sig in i allt tekniskt brus varje gång det är dags. Försöker ändå plöja igenom det jag kommer över på YouTube. Vårt val är ju lite av en budget variant. 60 Hz istället för 120 Hz. Inte stöd för variable frame rate eller Dolby Vision. På pappret en TV som inte borde vara lämplig för en Xbox. När vi väl kopplat in den vet jag inte om jag såg någon större skillnad mot vår nuvarande TV som har allt det där extra. Barnen ser definitivt inte någon skillnad.
15,6 tycker jag är onödigt stort numera. 13.3-14 är dom som säljs mest både som skoldator och jobbdator. 15,6 kanske om man skall titta endast på film eller till gaming. Annars tappar man ofta rätt många batteritimmar och datorn blir tyngre och jobbigare att släpa med sig.
Billigaste macbook air om budget finns och man inte hatar mac, annars välja och vraka bland PC alternativ som är kraftigt rabatterade på black friday som är inom er budget så blir hon säkert nöjd
Batteritid är viktigt att inte glömma iallafall. Macbook air kommer hålla sig snabb betydligt längre än alla andra pc så om det inte blir för dyrt så får det min varma rekommendation.
Min sambos air från 2013 funkar fortfarande för lättare surf och arbete. En pc från 2013 hade jag inte velat sätta mig vid =)
Tips för alla här som spenderar för mkt tid framför datorn.
Har hört att Herman Miller ska göra de bästa kontorsstolarna, så jag tänkte investera i en. De har 25% rea nu, så man kan spara 5000 kr.
AERON är den jag siktar på.
Bra val om du vet vilken storlek som passar dig, och har provat svankstödet. Det är justerbart men inte i höjdled.
Aeron är magisk för aktivt fokus.
Embody väljer många men den gillade jag inte alls lika mycket. Aeron är byggd som en tank och Embody knakar som en stol från Jysk.
Är normallång så jag antar att det passar mig hehe. Köper baserat på rekommendation från en kollega. Har inte haft chansen att prova.
Jag är 183 och ca 85 kg. Storlek A är alldeles för liten och C alldeles för stor, så det var lätt att välja. Däremot är det ju inte en mysig stol man sitter och degar i. Mer en ergonomisk dröm som tvingar dig att sitta korrekt.
Jag har en och är väldigt nöjd med min, men det är nog en stol som man bör provsitta innan man köper för den faller verkligen inte alla i smaken.
Samma här, och om man också vill slippa bli övervakad av amerikanerna som nämnd längre uppe i tråden då går den installera om med GrapheneOS.
@libach81 Det krävs ju en betydligt större ansträngning för att komma runt övervakningen
Fick bli 8 paket.
Därför den är slut
Man kan få en Samsung galaxy S23 till bra pris hos Tre. Samsung Galaxy S23 - Se pris med abonnemang
Man måste teckna abonnemang men är ingen bindningstid så går bra att avsluta direkt.
128 GB för 5600:-, billigast på prisjakt 7500:-
256 GB för 6300:-, billigast på prisjakt 9200:-
Passade på att byta ut min galaxy S7 edge från 2017 som inte går att uppdatera längre.
I egenskap av någon som suttit i stolar från Herman Miller, Kinnarps, KAB, RH Logic och andra märken de senaste åren så kan jag tycka att ingen borde köpa en stol utan att ha provsuttit den ordentligt. Det är så vansinnigt individuellt vad som passar och är bekvämt.
Har kollegor som älskar Aeron, till exempel, medan jag får ont i ryggen efter tio minuter. Kör en Kinnarps 8000 Plus hemma och en KAB K4 Premium på jobbet, vilka funkar bra för mig, men skulle aldrig rekommendera dessa till någon annan. Provsitt!
Tack för tips, såg till att shoppa en laddning där jag med