Black Week-hysteri - Hittar ni något vettigt?

Någon som kan tipsa på nån bra deal på datorskärm? Användning 50/50 kodning/gaming, lite orolig över burn vid kodning in på en oled…

Är väldigt överväldigad av alla kampanjer där det ibland är svårt att avgöra om det faktiskt är en bra black friday deal då de kan vara svåra att hitta prishistorik på prisjakt…

Behöver ej inbyggd KVM då jag har dock.

Osäker om jag ska behålla en existerande 24tum vid sidan av eller om jag vill ha en wide

Budget ~10k

Förmodligen är jag kass på att leta, men hittar inget för just 179 kr, men i närheten.

Min fråga är om dealen för 179 kr är “tills vidare” eller lägre pris under 2 mån, sen ordinarie.

Hej, jag var otydlig. Dealen nu är 199kr för obegränsat 100mbit. Med inbjudan skulle det kunna bli 179 då båda får 20 kr per månad rabatt.

1 gillning

Inet har många skärmar på rea nu Datorskärm - Bildskärm för en optimal upplevelse - Fri frakt - Inet.se

Jag har nyligen gått från en ultrawide till 2st 24" en horisontellt o en vertikalt.

Men efter två månader är det ordinariepris 399kr som gäller, eller :roll_eyes:?

1 gillning

Man kan lära sig mycket i sidospåren. Om bänkdiskmaskiner och tv-kalibrering t ex :nerd_face::joy:

3 gillningar

Jag har shoppat idag!

En dammsugare från elgiganten (roborock saros 10) för typ 8990 kr.

Ett löpband från xxl som var sänkt till strax under 10k.

En glassmaskin (ninja i-cream någonting) för 1700 något på typ Power.

En vinterjacka (från naturkompaniet som kanske bara var på outlet och inte black week).

2 gillningar

Alternativkostnaden då!:wink:

Den glassmaskinen verkar poppis - den dök väl upp i tråden gällande saker “vi var nöjda med”.

Känner aningen FOMO på den.

1 gillning

Verkar tyvärr så. Vet inte hur jag lyckades missa det.

Väldigt lätt hänt @Jaktenpaegetkapital :hugs:

Går att få för 1550kr annars med mecenat eller benify och cashback. :wink:
https://www.sweclockers.com/forum/post/21049339

Attans! :scream::scream::scream:

Gå in på valfritt forum av nörd-karaktär och förundras över vilka saker som kan få entusiaster att ligga sömnlösa… själv är jag lite intresserad av Hifi och har kikat runt en del på forum för hörlurar. Herregud vad heta debatter det kan bli. Tusentals sidor om vilka specifikationer och modeller som är bäst.

3 gillningar

Vilka är bäst?

3 gillningar

Instämmer!

Är lagd åt ”måste-göra-research-hållet” och det blir ganska betungande. Så undviker helst alla nyinköp :weary_face:

4 gillningar

Jag är likadan. På gott och ont. Men jag är oftast väldigt nöjd med det jag väl köper.

1 gillning

Bra och enkelt hemmabiosystem vill jag ha! Helst biokänsla, alltså stort system, men det behöver vara enkelt att koppla in, så kan räcka med soundbar och subwoffer. Tänker max 8000:-. Jag har en Samsung och en Philips TV (om det gör skillnad när man kopplar ihop allt)

Om någon expert hittar, dela gärna!

Passade på att lägga en order på Apotea på lite smått och gott nu när mycket är nedsatt.

3 gillningar

Jahapp… där blev jag 2000 spänn fattigare. Jävla Bengans! :rofl:

8 gillningar

Kollade flera säljare, den här gången det blev Ginza för mig…