Var??!
Tio tecken
Frugan hatar mitt lager så får köpa med måtta! Ska ju ha plats för 25 deodoranter, 20l tvål mm också.
Vilken modell blev det? Spanar på en Sonos Arc Ultra för 10500 men tveksamt om de rabatterar den. Precis kommit ut.
Liten som passar framför 75-tumstvn och fungerar ihop med tvn. Ersätter min + 10 år gamla soundbar som gav 1500 i inbyte. Fungerade OK, men saknade stöd för Dolby etc och krävde en egen fjärrkontroll. Den nya ska integrera direkt.
Verkar den för enkel så finns ju Samsungs flaggskepp
9990 istället för 16990 och du får 1500 i rabatt för vilken soundbar som helst som du returnerar.
Går att få Q-Series Soundbar HW-Q995D för 9490kr om man går via Benify privat eller mecenat alumni.
Jo jag såg det, men jag tror att man tappar inbytesrabatten då. Och den var värd mer än 500 för mig. I alla fall såg det ut så när jag gick via Mecenat Alumni.
Snacka om att gå in i apokalypsen med ett leende!
Inte köpt ett skit. Orkar inte jaga villhöver.
Men kanske köper lite fröer på fredag, kanske blir Balck Frödag igen hos växthandlarna …
Har märkt senaste åren att köpa saker är som socker, man dra ner rejält på det utan att det blir tråkigare/sämre. Lite abstinens i början men det går över.
Utgår från att du hade cashback 0,5-1% på kortköpet i Benify också ![]()
Håller med om att inte jaga prylar och rabatter oplanerat. Är så lätt att man trillar dit och köper skit man inte behöver eller ens egentligen vill ha.
Med det sagt, har en del liggandes på prisjakt och pricerunner där jag ställt in notifieringar som plingar till nära inpå produkternas all time low. Men det är planerade köp och inget spontant. Flera produkter har inte fått sina notifieringar nu under black friday men kan få det en sketen tisdag i februari.
I år under black friday har det blivit en router TP-Link AX55 (-50%) och Weard-kallingar (30%). Samt lite julklappar till barnen, lego och barnböcker (ca -15%). Halsduk Lindex kashmir, julklapp till damen (-25%).
Stort tack för tipset om Telia, precis höjt bandbredden och minskat kostnaden ![]()
Blivit lite inköp
Bland annat en ny säng, som varit planerat ett tag.
Sedan mest julklappar som även de varit planerade, mest datorsaker till barnen
Men även fiskesaker till sonen, fiskespöt låg på 50% rea nu. Så tacksam att jag inte köpte det till hans födelsedag (för 2 veckor sedan).
Samt leksaker och böcker till minsta.
Hade tänkt köpa på mig lite kläder till minsta, men kollar man Polarn o pyret har de bara 25% rabatt, de kör dem ändå med lite då och då, så känns inte så lockande att köpa nu, när det ändå bara ska ligga tills det passar.
Nej, jag hittar inget vettigt… men jag behöver väl ingenting heller. Dock kommer jag väl att hålla utkik lite mer framåt fredag eftersom det finns de som tycker att julklappar är en bra grej… ![]()
Ja, handdukar på Jysk. :sunglasses
Ställ in en påminnelse till nästa november att se över det igen, annars blir priset typ dubbla.
Inget vettigt men ganska mycket som jag tydligen villhöver ![]()
Vart hittade du den rabatten?
Köpte en sån 790kr på Netonnet. Var den billigaste jag kunde hitta.
NetOnNet har den som “ordinarie pris” på 1490 kr och har sänkt den till 790 kr, vilket ger nästan 50% rabatt!
Synd bara att 790 kr är ordinarie pris sedan länge tillbaka, så det är en scam ![]()
Var ungefär som jag trodde. Letade om jag kunde hitta den för 400-500kr men lyckades inte därför jag undrade vart den var köpt med 50 rabatt då jag sett den ligga under 1000kr i princip hela tiden.
Köp bara det ni har tänkt köpa en längre tid. Jag har noggrannt uppdaterat min sportutrustning men märker att jag mår nästan fysiskt illa av att handla.