Står på Stockholmsmässan. Grotesk enligt mitt tycke ![]()
Wow! Jag tycker ändå den är ganska cool faktiskt.
Är ju dessutom billös… hmmm… ![]()

Ser alla nyblivna Patreoner ångra sina beslut…
Jaa den är väldigt stooor, någon där sa att man behöver bygga nytt garage för att få in den ![]()
Haha, ja, vi med hus från 30-talet insåg att vi inte ens fick in vår gamla Tesla…
Haha… ja, nej… tycker det är ganska spännande utan. Cyklade i regn idag för första gången på … 10(?) år? ![]()
Det var kampanj på Tesla avbetalning med 0% ränta i 36 mån. Man undrar hur kreditgivaren kan gå med vinst?!
Skulle gissa att Tesla 1) lånar billigt och 2) subventionerar räntan via vinstmarginalen. Så kreditgivare är nog inte den som bjuder på kakan tyvärr. De har ju t.ex. inte 0-ränta på model 3-bilarna.
Tyckte faktiskt den var sjukt cool! Tänk när man ser dem på stan. Lite spacigt faktiskt. De körde ju upp den på scen också. ![]()
Nja, inte ens om jag tar av mig glasögonen och vänder mig om så skulle jag beskriva den som fin. ![]()

Inspiration kommer från det inre… ![]()
Pallar inte läsa alla 300+ kommentarer, kan man få en tl;dr ?
Blir det någon cybertruck för dig? och vart skall du köra den? tror inte den är väglaglig i Europa, men på privat mark får man ju köra. Du kanske kunde köpa en nedlagd bergtäkt och köpa in några cybertrucks och låta folk glida runt lite mot en rimlig peng? Jag lovar att vara på plats första dagen!
Är det verkligen en bil man vill åka runt i?
Kanske om man har planer på att spränga sig själv i luften men inte orsaka för stora skador mer än då för personer i omgivningen … i övrigt ser jag ingen anledning ![]()
Näe… skulle inte köra omkring med den om jag så fick en sån gratis.
En sea shanty för stt fira helgen?