Såhär blev mitt första börsår 
Men roligast att se var:
Vilket innebär att jag hållt mitt sparmål hela mitt första börsår 
Edit: Jag gick ifrån mina rena aktier som enda investering till att bara ha ca 9% aktier kvar (på Avanza).
Väljer jag bort aktiekontot så ser det annorlunda ut:


