Då var det dags igen. Avanza har postat sin “wrap” av 2024. Jag trodde jag skulle ligga sämre till, men sedan kom jag på att min Sverigebias ligger blytungt hos LF så det syns knappt här.

Då var det dags igen. Avanza har postat sin “wrap” av 2024. Jag trodde jag skulle ligga sämre till, men sedan kom jag på att min Sverigebias ligger blytungt hos LF så det syns knappt här.
Är de fortfarande så att den tar med alla konton även sparkonto? För då känns. de ju ganska svårt att jämföra.
Tog bort dem själv från Avanza och la på annan bank så jämförelsen blir lite mer rimlig.
Siffrorna uppdateras fram till 2 januari så det hinner ändras lite.
Jag har fått pisk av globalfonderna i år men det är ju några dagar kvar så än är det inte kört. Vi får se när/om luften går ur Magnificent 7.
Jag vann. Igen.
Men du var ju inte ens över snittet
Starkt kämpat, du var nära att vinna!
ja…vad kan man säga?. Överlag är jag nöjd, låg länge en bit över 20% men december har inte varit min bästa månad. Nu blev det ju en överreaktion på räntesänkningen i USA så när året är slut får jag väl vara glad om jag ligger +15%
Inte supernöjd men helt ok ändå, 15,8%
Mycket nöjd då jag har sålt alla aktier som det var något värde i och köpt globala indexfonder och teknik fonder.
Ni kanske kan gissa i vilket tillgångsslag jag har majoriteten av mina tillgångar
Edit: Kan säga att 2022 inte såg lika bra ut…
Wow! Grattis!
Jag är nöjd med mina 22,86% (i lite mer relaterbara tillgångsslag).