Flashback ventilerar sina tankar om Rika Tillsammans

Tack @JFB !

Och ett stort grattis till @Anonym som fått ett positivt betyg i FB’s RT-tråd. Blir lite avundsjuk…

8 gillningar

Det är en konstart att skapa inlägg som hamnar i OT istället för att raderas. Jag tillhör den nya skolan som anser att @Anonym nog får räknas till mästarna i genren.

3 gillningar

Dessvärre måste jag erkänna att @Anonym är bäst även i OT tråden…

4 gillningar

Aha du känner dig träffad när jag sa låtsats expert. Var inte dig jag syftade på men visst om du känner det så.

Visst folliehat för dig. Jag kan säga samma om dig när du säger att pausa utag eller ha buffert är inte 4% regeln när samma sida länkar till en tråd om folk i fire som gör exakt samma som jag sa. Som du sa var fel.

Jag hade förstått dig om bara jag sa att det är lite problem med forumet. Men du länkar ju för fasen till en sida där flera klagar. Visst är flashback. Men att låtsas som alla ljuger bara för att just du och andra inte ha upplevt forumets dåliga sida är rent ut sagt dålig stil. Ungefär som vad du upplever och tycker är det som gäller. Och säger någon något annat sätter du ren symblen på den.

3 gillningar

Vad FB tror.

Vad RT egentligen är.

44 gillningar

Jag tror han bara hade svårt att släppa särskrivningen. Jag kritiserar dig inte för det nu, men man behöver anstränga sig lite extra för att läsa dina inlägg Dan.

3 gillningar

Nej, jag är både språkpolis och låtsasexpert (utan mellanslag). Dessa titlar bär jag med stolthet. :wink:

Kränkt? Varför inte föra en sund diskussion om det uppstått missuppfattningar?

Öh?

Jag tror du tolkar mig lite väl fritt. Men jag läste om och förstod till slut att du menade rensymbolen. Men som sagt, det är din tolkning att den är kränkande. Det är lite mycket lättkränkt Gen Y över dina inlägg nu.

Jag tycker det är kul att FB pratar om RT och vi om FB. Det är väl ganska harmlöst? Dessutom är de inte tillnärmelsevis så kritiska som jag trodde de skulle vara. Så varför blir du så vrång? Om du har konto där så är det helt okej. Om du bär med dig något ont blod från en annan tråd så hojta hellre i PM så reder vi ut det. Men här blir dina inlägg mest obegripliga.

3 gillningar

@Anonym – kungen på Flashback. :crown:

7 gillningar

Det är kanske dags att regga sig där nu när ingen arbetsgivare kan tycka saker. :rofl:

2 gillningar

Vad betyder rensymbolen?

1 gillning

Tänk på att Gud ser allt. :innocent:

1 gillning

“oh dear” (ärvt från stället som inte bör nämnas vid namn) och funkar mest som ett uttryck att man inte håller med.

9 gillningar

Nämn inte ***tten!

3 gillningar

Blir inte vrång. Men som du sa betyder ren symben missvisande.

Det är samma som att i detta fallet allt jag sa att jag själv råkat ut för lögn eller missvisande. Jag kan köpa att du kanske i vissa trådar inte upplevt det så. Men vi har inte varit i samma trådar. Jag fick ett meddelande flaggat 2 gånger. Moderaterna fick återställa det. Meddelandet bröt inte mot reglerna. Det var ett försvar från påhopp. Faktiskt om en annan eller båda fonder med lf global. Jag priade båda också. Därför jag vet att de inte helt ljuger om en sekt här. Jag har själv råkat ut för det mef felaktiga flaggningar osv. Så du få ha förståelse när någon på något sätt påpeka att det negativa jag råkat ut för här skulle vara lögn att man blir irriterad.

När det gäller vad jag skriver så ska jag vara ärlig att jag själv sett gamla meddelande och tänkt " hur tänkte jag där"

Är faktiskt under utredningen om min sjukdom eller medicin eller både och påverkar hur jag tänker. Så om det blivit chabbel pga jag skrivit tokigt så ber jag om ursäkt.

Perfekt. Var tvungen att kolla. ”Skarp, kunnig och oempatisk, levererar lolz”. De känner mig bra. :victory_hand:

26 gillningar

Öh, nej…

Det har jag. Jag har också fått saker borttagna som jag ansett vara baserat på felaktiga beslut, men det är inget att hänga läpp över. Moderatorerna är också människor och agerar på vad de ser och en del av detta är det som flaggas av andra medlemmar.

Fint att du säger så. Alla har vi dåliga dagar. :heart:

Då kontrar jag med detsamma, dvs ursäkt - och bättre att reda ut än att tjafsa eftersom det sällan är så illa som det verkar i text på ett onlineforum. Hoppas utredningen leder till något gott. :+1:

4 gillningar

Larv.

Flashback är Sveriges största forum, Rikatillsammans är en droppe i havet jämförelsevis.

De finns alla möjliga typer på Flashback, allt från miljonärer till lurkar som inte har ett liv.

Om man avfärdar hela Flashback för ett par delar i forumet så är man naiv och inte påläst.

Jag slår vad att hälften som hänger på Flashbacks ekonomi forum del har också ett konto här.

13 gillningar

Jag ska inte ta åt mig äran. Råkade bara skriva ett inlägg när någon av moderatorerna fick den briljanta iden att skapa en OT tråd med lilla jags inlägg som 1a i tråden :joy:

@moderatorer vem av er är det som ska ta äran åt detta eminenta feature?

PS: @Anonym det är när man skriver som ovan om man egentligen är ödmjuk. Det vet du va? :kissing_heart:

3 gillningar

@Fotbollsgras Tack för dagens asgarv … och nära sanningen :rofl::rofl::rofl:

3 gillningar

Stämmer.:+1:

3 gillningar