Tack för svar! Ni säger att avsnittet inte är sponsrat, men att citat (7:20 in i podden) ”vi har haft och vi har ett samarbete med några av dom” kan ju, faktiskt uppfattas som att ni har samarbeten med några av fondrobotarna. Att dessutom ha med sponsrade länkar till vissa aktörer, men tydliggöra att ni inte får olika betalt för olika alternativ känns onekligen väldigt samarbetsmässigt. Därav kan det vara relevant med ett eget ställningstagande.
Jag skulle jättegärna läsa ett svar från Er i kommentarerna till artikeln om fondrobotar, där ni bemöter det som Jan upplever som minus, eller det han ställer sig frågande till. Jag har själv valt att ha kvar en av portföljerna hos er (inte helt otippat den som gått bäst) och har därmed både er tjänst och Lysa. Vore intressant med en konstruktiv diskussion, eller replik, för att ta del av olika perspektiv, minus den här samarbete-eller-ej-disussionen som inte tillför så mkt och inte säger mig något om hur ni tänker kring er tjänst. Allt gott!
Jag är absolut för en sådan diskussion också. 
@Isabel tack för ditt svar! Fundler har svarat på Jans frågor kring vår syn på förvaltningen här: Second opinion på min fondrobot-analys 2021 - är den felaktig eller partisk? För det påstås det... 🤔 - Nr 17 av Richard-x. Hoppas att det kan tydliggöra det som du efterfrågar. Återkom gärna kring hur vi på ett bättre sätt kan förklara hur vi tänker kring vår strategi och våra portföljer.