Idag lärde jag mig någonting jag inte tidigare visste

Lärde mig förra veckan att blixtlås faktiskt går att låsa om man vinklar det nedåt…skratta gärna åt mig för det gjorde jag ordentligt och högt

Hade funderingar ett tag om jag verkligen ska fortsätta styra mitt eget liv eller om jag ska skaffa mig någon form av personlig assistent 24/7.

1 gillning

Dramatenväskan härstammar garanterat från Göteborg.

1 gillning
7 gillningar

haha, kommentarerna till videon är ju magiska också. :slight_smile:

I wonder if the producers thought they were pulling a cruel trick and just didn’t realize who they were messing with.

Lastpass: “Using your home city as a password is unsafe”
The Welsh: “hold my beer”

People born there don’t have birth certificates.
They have birth scrolls.

The Welsh translation is “The meadow whereupon a shepherd discovered that ewe cannot resist his manhood”

Someone told him that he pronounced Mississippi wrong
He never forgot that day

It sounds as like he’s casting a spell in the middle of the weather forecast.

I imagine his wife watched him practice in front of the mirror the whole night before, wondering if she should let him go on or call an exorcist

-And so the battle was won. And even though our leader was mortally wounded after having been stabbed 58 times, he took his last breath and uttered his final word to me, proposing a name for this newly acquired land. We shall honor his final wish.
-Agreed. What did he say we should name it?

“Where are you from?”
“I can’t say.”
“Oh, a deep dark secret eh?”
“No, I just literally can’t say it.”

Gets pulled over.
Officer-You been drinking?
Me-No sir.
Officer- What town you from?
Me-

7 gillningar

Världsrekord i att åka skidor baklänges på skidor 133,46 km/h. Jag skulle inte ens våga åka framlänges så fort.

3 gillningar

Säker på det? https://youtu.be/fHxO0UdpoxM?si=cp6uiOmMWLy0L_LE :stuck_out_tongue:

Om det är en tröst gäller det inte alla blixtlås :slight_smile:

2 gillningar

X % av Y = Y % av X :nerd_face:

2 gillningar

How dare you :joy::ok_hand:
Fick mig att skratta gott :partying_face::partying_face:

Det blir en femte “Matrix”-film – ny regissör tar över. Första är solklart bäst. Vore kul om de lyckades göra något bra av detta.

Fast citatet på sidan stämmer ju inte:

“Matrix 5” kommer att bli den första filmen i serien som inte skrivs eller regisseras av någon av Wachowski-systrarna.

Var ju The Wachowski Brothers som skrev/regisserade The Matrix :speak_no_evil::see_no_evil:

2 gillningar

Känns lite bättre nu iallafall😁

1 gillning

Nej. Tyvärr. Den gifte sig inte.

Detta har jag läst om tidigare men stackaren kämpar på och nu är hans bitcoin värda över 6 miljarder och är kvar på soptippen.

3 gillningar

Dessa två ansikten har exakt samma färg! :exploding_head:

4 gillningar

Testar med ett längre företagsnamn som fanns i ca 20år i Finspång. ABB Stal = Allmänna Svenska Elektriska Aktiebolaget Brown Boveri Svenska Turbin Aktiebolaget Ljungströmmer

2 gillningar

Att Antarktis är en öken!

1 gillning

Utveckla gärna :grin:

Öken har inget med sand att göra.
En öken är en plats mer låg nederbörd och Antarktis är världens största öken.

4 gillningar

Tackar för det

1 gillning