Inget besked om Physitrack hos Nordnet

Någon fler som tecknade Physitrack i onsdags (16/6) med handelsstart idag som varken fått tilldelning, “application”-andelar eller besked?

Jag ser mitt svar i historiken men inga andra spår av aktivitet.

Det blev likadant för mig

1 gillning

Samma här. Sökte på två konton och inga meddeladen, fick dock tilldelning till ett konto :slight_smile:

1 gillning

Jag fick till slut 150 aktier och såg dem som vanligt först grå-markerade på sidan 45 minuter innan eller så. Min fru hade också ansökt men blev utan denna gången. Raden med hennes ansökan dök upp först nu en stund efter börsöppning. Innan dess inga meddelanden eller spår av ansökan på kontot.

1 gillning

#Same
Inte första gången.

1 gillning

Samma här. 20 tecken

2 gillningar

Fått svar på ansökningsposten.

Anledningen till att ansökningsposten inte syntes var för att tidsintervallet mellan sista svarsdag och första handelsdag för Physitrack var för kort- i de fallen bokar vi inte in en ansökningspost.

Får se vad deras svar om meddelandet blir. För min del får de göra hur de vill, bara de är tydliga så jag vet hur det funkar.

1 gillning

Min står fortfarande ”gråmarkerad”, men det är väl bara vänta och se vad som händer.

Min upplevelse sista månaderna är att det här händer ofta på Nordnet.
Ingen feedback över huvud taget…
Jag vill ju veta att de skickat in min ansökan åtminstone

Ansökte om 350st på eget KF och sonens ISK, fick 150st på sonens endast.

Samma här. Gråmarkerad på 2 konton a 100st.

Vid 11-tiden ramlade det in två meddelanden om att tilldelningen var klar OCH jag har fått en ansökningspost. Ska bli spännande att se när den försvinner. :slight_smile:

Jag fick ansökningsposterna under förmiddagen, en bra stund efter att börsen öppnat.

Liksom du fick jag meddelanden om att tilldelningen var klar vid 11-snåret. Och någon halvtimme sedare var det dags igen. Nya meddelanden om att tilldelningen åter igen var klar - på samma konton.

På Shareville skrev “gåbben”:
Fick först besked om godkännande. Bums stod det att den var makulerad. Efter en stund godkänd igen. Sålde snabbt som attan! Nordnet Finland.

Ska man behöva sitta med fingret på F5-tangenten hela dagen och vara beredd att klicka på Sälj?

Mina ansökningar ligger fortfarande kvar på kontona.

Nordnet kommer ha svårt att övertyga mig om att allt gått rätt till och att mina ansökningar beaktats vid tilldelningen.

Samma här såg jag nu när jag loggade in. Fick först meddelande vid 11.08 och sen 11.49 om samma konton.

Var väldigt förvirrad imorse kring 09.00 om jag missat att söka när det varken syntes ansökan eller något meddelande. Håller med att Nordnet strular mer än Avanza (ogillar att de inte kan skriva rakt ut i meddelandet om man fått tilldelningen eller ej) men så här sent/otydligt har jag inte varit med om förut.

1 gillning