Sökte 100 och 200 st, samma som för dig ingen tilldelning….
Adtraction
Sökte 300 aktier på 2 konton, ett ISK och ett KF. Fick 100 på KF och 0 på ISK. Fint med besked dagen innan tycker jag!
Adtraction sökte 200 på isk fick 0.
Adtraction
2 konto totalt 400st. 0 tilldelning
Sökte 100 Adtraction-aktier på 4 konton, fick full tilldelning på 3 av 4 konton. Av kommentarer här och på andra forum att döma har jag haft tur i lotteriet, nu gäller det bara att kursen inte dyker imorgon för då var det ett dåligt lotteri att vinna.
Du kan nog räkna med en 30% gratis pengar skulle jag gissa. Grattis
Grattis! Blir nyfiken. Var det på 4 olika personnummer då?
Ja precis, det stämmer.
4 konton 0 tilldelning.

Sökte 100 på två konton, fick 100 på båda. Samma personnummer.
Sökte på 4 ISK och 4 KF. Sökte mellan 200 o 500/konto. Fick 100 på 2 konton (inte de jag sökt mest på).
Adtraction
Sökte 120 resp 180 st på två olika KF med olika personnummer. Fick inget.
150+100 sökt, fick 100 st.
Vad gäller Adtractions börsnotering så verkar det inte ha hjälpt att söka en större post, i mitt fall 10x av minimipost gav inget. Möjligtvis kan det ha hjälpt att söka kanske 100x eller mer, av minimipost, det vet jag inte.
Sannolikheten att få tilldelning på ett sökt konto var cirka 20%.
Det kan du ha rätt i. Jag trodde annars att man var tvungen att ha höjd för full tilldelning via saldo eller belåningsvärde?
Och om man får stor tilldelning vill man ju kunna handla med aktierna direkt, och inte få dem låsta i väntan på att någon part försöker komma åt pengar från mig, om täckning saknas på kontot, samtidigt som man kan se börskursen störtdyka, vilket ju lär vara fallet om man åker på full tilldelning!
Adtraction. Sökte på 4 olika personnummer, både isk och kf. Fick 100 aktier på 2 isk och på 2 kf, alltså 400 aktier totalt. Verkar som jag haft tur. Hoppas vi på uppgång också.
Sökte lite över minimi på ett ISK, ingen tilldelning. Seg period nu alltså 
Grattis till ni som fått 
Sökte 300, men ingen tilldelning. Riktigt svårt att få tilldelning nu…
Sökte 4 x 100 men ingen tilldelning. Hoppas verkligen det vänder med tilldelningen snart!
Fick inte heller någe. Tecknar ni titania?