Jag bytte min höger hand mot 1 000 000 KR. Vad gör jag nu?

Exakt vad jag tänkte på när jag gick och la mig igår. Snyggt :slight_smile:
Det behövs alltid och är extra kraftfullt när meddelandet kommer från någon som bevisligen råkat illa ut.

Och… @Simon6F
Jag tänkte även specifikt på att du, eftersom du är ung också, kan samarbeta med både fack och försäkringsbolag (sjuk och olycksfallsförsäkringar) med att föreläsa även i skolor, främst i gymnasieklasser och yrkeshögskolor med inriktning på industri och fordon, just för att nå unga och göra dem medvetna på vad de ska tänka på när de börjar jobba.
Men även i lägra åldrar kan vara intressant - för att skapa ett tidigt ankare/medvetande i bakgrunden, jag minns fortfarande en “EL-gubbe” som föreläste om ström osv i 4an eller 5an i skolan (inte för att han hade någon synlig skada, men har var speciell, skrämmande och rolig) - och efter det har jag lekt mycket med el :smiley:

Föreläsningens namn har du redan satt med din rubrik, sjukt säljande. Kanske kan man testa att ändra till något i stil med “Skulle du också byta din hand mot en miljon? Eller hur mycket är din värd?” för att väcka frågan.

1 gillning