Jag har byggt något, ge mig feedback och använd det gärna själv

Jag har byggt vidare på min hemsida https://courtagehero.com/. Courtage hos de olika nätmäklarna finns men fokus har varit mer på räntedelen än på courtagedelen. Den har räntorna för de allra flesta sparkonton i Sverige och nu har jag lagt till möjligheten att ha ett konto. Jag brukar glömma bort var jag har skapat ett sparkonto och hur lång tid det är kvar så nu finns det gantt grafer för att underlätta :smiley: På mobilen är det ett kort med en tidslinje för varje konto.

Stora fördelen är att ränteinformationen redan finns så ni slipper fylla i det själv om ni väljer t.ex. Handelsbanken 12 månader. Det går att skriva in det för hand också, om det är något utländskt konto som inte finns med.

Bifogar lite screenshots på hur det ser ut på mobilen och på datorn.
Ni ser t.ex. att Plus1 Fast 3 månader är orange, det är för att det är mindre än 7 dagar kvar till kontot upphör och då kan ni få fram de 5 bästa räntorna för samma bindningstid.

Logga in gör ni högst upp till höger. Det finns ett demokonto: rika / tillsammans

Det är ingen större skillnad mot ett riktigt konto, enda skillnaden är att du inte kan byta lösenord eller radera kontot. Jag har inte lagt till möjligheten att själv kunna skapa konto än så ni får tyvärr PMa mig om ni är intresserade. Allting som fylls i krypteras, jag har inget sätt att komma åt det du har fyllt i.

Det är en enkel men trevlig funktion tycker jag :slight_smile: Feedback är välkommen

<div data-theme-slick

=“1”>

1 gillning