Kontroversiell åsikt: jag tror att du har fel när du försöker spara 0.1% i avgift på att inte använda LYSA

Korslänkning till en annan illustrativ kommentar som jag upplever kastar ljus på en underskattad aspekt (för några av oss). Min fetstil. :slight_smile:

1 gillning

Bara ditt användande av emojis minskar din trovärdighet.

3 gillningar

100% Lysa Bred i alla Isk just nu. @Mglo

Det verkar som att du tror att investeringsstrategi är det enda som är viktigt. Du fortsätter bete dig som en 14-åring.

1 gillning

Jag tvivlar inte på att du är mer framgångsrik än mig på börsen. Det jag säger till dig är att det kanske skulle gynna fler om du var mer inbjudande.

1 gillning

Det finns många här i forumet som är mer allvarliga trovärdiga än mig som bidrar med till ett stort hjälp istället. Jag kan skämta en hel del och gillar glada gubbar men när det gäller sparandet och råd jag bidrar till här på RT forumet senaste 13 år har alltid varit billiga globala indexfonder och billigaste fondrobot som sköter sig själv långsiktigt. :raising_hand_man::people_hugging::+1: . Själv har jag också brister när jag byter lite hit och dit men mitt råd till alla andra är att bara välja något billigt och brett skapa automatiskt månadssparande och låt det vara i fred :+1:

10 gillningar

Mycket bra råd är det :+1: och sluta aldrig med glada gubbar :smiley::money_mouth_face::grin:

5 gillningar