Sant, men vem vet efter det senaste tidens ändringar i den totala portföljen så kanske dom ändrar på det Vad tror ni övriga som har Lysa’s globala aktieindex fond om lands, region och branch balansen? Här i uppdaterad info ifrån sista juni -22
Edit: delar med mig av regionfördelningen här nedanför istället…
Jag får erkänna att jag inte är så kunnig på datorer helt enkelt! Kanske är det enklare med Iphones? istället för Andriod phones? Jag fixar inte att dela Lysa’s senaste status rapport här ovan (4 inlägg upp) med er helt enkelt. Kan jag möjligen få hjälp utav @admins eller @Caspian eller @janbolmeson att ordna det hela tro, på något smidigt sätt? Så vi kan diskutera lite intressantare innehåll än bara antal bolag samt fondavgifter i denna forumtråd?
Tackar @Johann Men jag har fått “hjärnsläpp” så grejar inte att dela pdf filen trots all hjälp! Men jag kan ju dela med mig av färska uppgifter för Regionbalansen för Lysa Aktier (B+C) dvs den Totala Lysa Bred fonden. Håll i hatten:
Har Lysa C ändrats sen dess? Annars borde det ju vara 14% EM i Lysa C. Om Lysa Bred består av 80% Lysa C borde det totalt vara 11% EM i Lysa Bred, inte 5.7% som du skriver? Eller tänker jag fel?
Jag tror vi får koppla in experten @RobertK så kanske vi någon schysst grafik ifrån hans Inveztor! Men jag tror jag har fått riktiga uppgifter av Lysa.
Ok, det var bara för andelsklassen Aktier C. Regionbalansen jag postade till några inlägg här ovan var helaLysa fonden…
Men jag såg nu på deras hemsida att dom har en egen interaktiv karta som visar andelen aktier i varje enskilt land för Lysa Bred Och den borde ju vara uppdaterad kan man tro.