@Lysa Jag har ett starkt önskemÄl. Kan ni införa ett förmÄnligt bolÄn tex i en trappa beroende pÄ ens sparade kapital hos er?
Tex har bÄde Avanza och Nordnet en trappa för kunder dÀr bolÄnerÀntan baseras pÄ hur stort sparande de har hos dem. Det skulle underlÀtta att flytta över sitt sparande till er. För annars förlorar de som har en bra bolÄnerÀnta hos dessa aktörer ett viktigt incitament dÄ bolÄnerÀntan annars skulle öka om man flyttade sparandet till er.
ĂnskemĂ„l, kan ni fixa sĂ„ linjerna i stapeln pĂ„ utveckling ser likadana ut i App vs web?
Ja ni ser ju nedan, jag vill ha den som webben med en smalare linje, den blir sÄ grötig och svÄrlÀst i appen,
Tack för frÄgan och feedbacken om grafen i appen. Vi jobbar stÀndigt med att göra appen Ànnu bÀttre och enklare, dÀrför Àr denna typ av synpunkter & input Àr vÀrdefullt för oss.
Anledningen till att mittenstrÀcket Àr vid -1 och inte 0 Àr för att strÀcket automatiskt placeras mellan det högsta och lÀgsta vÀrdet i grafen beroende pÄ vilket intervall som vÀljs. PÄ webbsida i inloggat lÀge har vi en mer sofistikerad graf vad gÀller vÀrden och stödlinjer. Vi hoppas kunna förbÀttringar i appens graf framöver och efterlikna den i inloggat lÀge sÄ lÄngt som det gÄr.
Hoppas detta förklarar och vi tar tacksamt emot mer tankar i framtiden. Vi vill samtidigt passa pÄ att önska ett gott nytt Är pÄ er alla!
Hej @Lysa, det finns Ànnu ingen möjlighet att sortera ens ISK-konton i appen vad jag sett? (per namn/datum/innehav eller manuellt) Det vore en schysst funktion likt pÄ webben sÄ man kan fÄ en tydligare översikt.
Idag har vi inte stöd för att sortera konton i appen och inte heller att se historiska transaktioner i grafen. Jag ska se till att era förbÀttringsförslag kommer vidare till vÄra produktutvecklingsteam som hela tiden jobbar pÄ att göra appen Ànnu bÀttre.
Har funderat pÄ ett förslag som verkligen hade fÄtt er och sticka ut.
Det har att göra med ert automatiska utag. Ideen Àr att ha en funktion som hindrar utag under ett visst belopp. Tex att man stÀller in att utag ej ska göras om det Àr under 3 miljoner eller leder till att utaget kommer under det beloppet.
Hade garanterat lockat de som vill nyttja vinst som extra inkomst eller lever pÄ fire.
Tack pÄ nytt för ytterligare tankar om hur Lysa kan bli Ànnu bÀttre!
Till att börja med kan vi sÀga att alternativa tillgÄngar i portföljen Àr inte aktuellt. Detta dÄ dessa inte har nÄgon naturlig avkastning vilket gör att vi har svÄrt att motivera de kostnader dessa produkter tillför till portföljen. Medan en app i Danmark eller hÀvstÄng pÄ portföljen kan hÀnda, dock Àr detta inget vi arbetar aktivt pÄ och dÀrför kan vi heller inte lova nÄgot.
Jag hade gÀrna haft en extra funktion som har med uttag att göra.
Gör ett uttag varje mÄnad pÄ allt som överstiger tex 200.000 pÄ ett visst konto. Eller investera det automatiskt i ett annat konto med förslagsvis högre andel aktier.
Swedbank har en riktigt sjysst funktion i sin app. De visar en skatteprognos, inkl sjĂ€lva utrĂ€kningen. Ăr det nĂ„got som @Lysa har eller funderar pĂ„?
Lysa! Jag kÀnner hur ni nu har ett gyllene lÀge att ta fler marknadsandelar nÀr bÄde LF Global och Avanza Global har blivit sÀmre produkter och mÄnga sparare ser sig omkring efter alternativ⊠Àr ni inte lite lockade att utöver HÄllbar och Bred lÀgga till alternativ 3: Bred Global, utan home bias? Kom igen, ni vet att ni vill! Vi vill!