Haha, förutom en viktig sak @Adde.
Och det är att nu när det nya forumet är här så får alla inlägg av samma e-postadress samma användarnamn. Det är så mycket enklare att följa än förvirringen i det gamla. Jag kan härmed avslöja att den numera arkiverade tråden “lysa-saker-investering-eller-sjunkande-skepp” som lyckligtvis nog finns kvar för allmänheten i original här: Internet Archive och i den nuvarande versionen här: Nya forumet inne håller lite intressanta fenomen.
Utan att hänga ut användaren direkt här, då denne är aktiv även i denna tråd med samma agenda, så:
Samma användare som på gamla forumet använde ett 10-tal+ olika namn, även i samma tråd (exempelvis den jag länkade till ovan), glömde dock uppenbart att byta e-postadress mellan namnbytena. Samma e-postadress kopplas numera till samma användarnamn, och det “alias” man kunde byta mellan varje inlägg i förra forumet har nu ersatts till att bli en och samma användare oavsett vilket namn man valde då. En enkel matchning mellan ovan två sidor ger att bara i den tråden kallade han sig Ursula 7 gånger, även Yes Sir en gång, Hillevi 4 gånger, Stellan också 2 gånger, samt även KK 2 gånger och även 102. Sedan orkade jag inte räkna mer ![]()
Nu är det jobbigare att göra så, så nu tror jag ändå att diskussionen kommer bli mer sansad när man inte kan trolla lika lätt.
Tillägg, han kallade sig Lisa i det fantastiska inlägget och förespråkade som vanligt MS Invf Global Opportunity. Källa: gamla forumet Jag tror jag nu förstår varför han inte vill dela sin portfölj på shareville, det är jobbigare att kunna vara flera personer då ![]()