Pump 'n dump ?
Hur kan det gå sådär fort egentligen. . flera % på minuter…helt galna summor det handlar om. . .datorer som handlar?
Jag ska inte använda pengarna om några dagar så det gör inget ![]()
Ren beta-testning.
Trump n’ dump
Trump n’ dumb
Trump n’ dump
Apple och Tesla lär inte bli glada över det ![]()
Nu kanske vi är nära WW3 istf handelskrig. Ingen av de där två kommer att backa…
Ryssland får gå in och medla
Det här är ju komedi på hög nivå.
Hong Kong 50 Index är nere -14,5% för dagen (hittills)
Alla nedgångar är svåra att se var dom kommer sluta. Annars skulle dom aldrig inträffa
Trump avslutade alla samtal med China fram till dess att Chinas svarstullar avskaffas.
Personligen är jag lite orolig över vad den här beefen han har med Kina och de nya tullhoten mot dem ska sluta. De utgör en ganska stor del av EM-fonderna ![]()
Känns som att både är väldigt envisa och vill inte ”fega ut”.
Så det kan verkligen gå hur som. Förhoppningsvis löser de det fint.
Vi har också förlorat mycket pengar, men vi tar tillfället i akt och belånar lägenheten och lägger in allt på börsen. Ansökan skickades nu ikväll.
OBS, inget tips! Jag har inte den blekaste om vad som händer framövet
Det låter som spekulation med något ni inte har råd att förlora.

