Nu när börsen skakar - Tråd för att dela med er

Pump 'n dump ?

Hur kan det gå sådär fort egentligen. . flera % på minuter…helt galna summor det handlar om. . .datorer som handlar?

Jag ska inte använda pengarna om några dagar så det gör inget :sweat_smile:

1 gillning

Ren beta-testning.

Trump n’ dump

Trump n’ dumb

Trump n’ dump

Det förklarar raset nu på slutet, får se hur Kina svarar på detta, kan bli blodigt. :grimacing:

1 gillning

Apple och Tesla lär inte bli glada över det :smile:

1 gillning

Nu kanske vi är nära WW3 istf handelskrig. Ingen av de där två kommer att backa…

Ryssland får gå in och medla

5 gillningar

Det här är ju komedi på hög nivå.

1 gillning

Hong Kong 50 Index är nere -14,5% för dagen (hittills)

Alla nedgångar är svåra att se var dom kommer sluta. Annars skulle dom aldrig inträffa

Trump avslutade alla samtal med China fram till dess att Chinas svarstullar avskaffas.

1 gillning

Personligen är jag lite orolig över vad den här beefen han har med Kina och de nya tullhoten mot dem ska sluta. De utgör en ganska stor del av EM-fonderna :grimacing:

Känns som att både är väldigt envisa och vill inte ”fega ut”.

Så det kan verkligen gå hur som. Förhoppningsvis löser de det fint.

1 gillning

1 gillning

Vi har också förlorat mycket pengar, men vi tar tillfället i akt och belånar lägenheten och lägger in allt på börsen. Ansökan skickades nu ikväll.

OBS, inget tips! Jag har inte den blekaste om vad som händer framövet

1 gillning

Det låter som spekulation med något ni inte har råd att förlora.

1 gillning