Vilken skulle du välja? Min personliga favorit är Estrellas dillchips.
Olw dill & gräslök tycker jag är den godaste.
Lays är nummer ett. Helst sourcream & onion.
Sjukt onyttigt med chip, känns lite bättre när jag tänker att jag köper produkt från ett företag jag äger en mikroskopisk del
i ![]()
Estrella västkustchips gräddfil & lök. Med OLW ranch dip är det laglig knark
Har en som jag gillat från början å de är mer än 30 år tillbaks å den är oslagbar…
Svenska lantchips lätt saltade, inge annat…
Garant vinägerchips ![]()
Lätt val - Estrellas grillchips! ![]()
Underbart att inspireras av allas favoriter😍 vill tipsa om en bubblare: Coops egna chips av smaken Ranch, överraskande goda!
Tryffel ![]()
![]()
- Bjäre lättsaltade chips
Annars kan man göra egna chips ju…
Ta typ 2 potatisar skiva dom tunt på en mandolin 1 mm tjocka med skalen på… Kastrull med olja å fritera dom… När dom är ljus bruna fiska upp dom å de torka på hushålls papper å salta dom lätt med flingsalt…
Annat tips är att göra likadant med morötter, väldigt gott å väldigt uppskattat bland nära å kära…
Varför ställer du så svåra frågor?
Varierar vad jag vill äta för chips.
Salt & Vinäger är kanske den jag köper mest.
Ett tag var det Doritos Nacho Cheese. Men de bytte recept och sedan dess kan jag inte äta dem alls.
Lättsaltade har också varit högt upp på listan.
Tycker kvalitet skiljer från påse till påse för alla tillverkare. Har väl att göra med säsong, potatisen och processen.
Skippar chipsen och tar Estrellas chili cheese ringar ![]()
Lätt… Estrella Sour Creme Onion.
Hade hellre valt salta pinnar, men om jag måste välja chips så blir det salt och vinäger, fabrikat spelar inte så stor roll.
Jag köper olika smaker och märken nästan varje gång men inget slår OLW Sourcream & Onion. Hur tråkigt än vissa säkert tycker det är ![]()
Saltade, vinäger och de flesta EMV är däremot ![]()