Salt på släta tumma chips
Grillchips
Den har jag inte träffat på alls. Finns det något annat märke med samma smaker? Intressant kombo med schalottenlök
TORRES black truffle
håller med, en av mina favoriter men svårt att bara välja en chips-sort
Håller med. Bra smak!
För hälsans skull skulle jag välja lättsaltade. Då blir det inte mycket chipsätande.
Köpte ett stort lass under introduktionen till 10:-/påsen och helt i min smak ![]()
Äter dem lite långsammare än andra chipssorter med så en påse räcker längre. Snart slut på dem dock ![]()
Bara jag som tycker ICAs sourcream samt Dillchips är godare än OLW/Estrella?
Dock valt att bojkotta ICA chipsen helt sen de förminskade påsarna för några månader sen… 275g har krympt till 200g…
Dåligt!
En smak att välja resten av livet? Det har jag typ redan gjort: Normalsaltade chips utan speciell smak
Lantchips om man ska lyxa till det lite.
Många har valt kryddiga chips å då känner man mer smaken av kryddor än själv chips smaken…
Det är inte godaste smaken men om jag måste välja en smak blir the OLWs lättsaltade.
Estrella Grillchips.
Nej den försvann efter bara något knappt år på marknaden. Inte hittat något värdigt substitut.
Närmast man kan komma är vinägerchips av ”naturvarianten”.
Ska nog skicka en fråga till OLW å höra om planer på nylansering skulle kunna ske.
Estrella pepparchips är favoriten, med estrella vickningschips som god tvåa ![]()
Jag minns när chipspåsarna var 350g ![]()
Paprika, som jag lärde mig är inte vanligt utanför Tyskland (men Lidl har … Lite hemmakänsla
)