Om du endast fick välja en chipssmak att äta resten av livet?

Salt på släta tumma chips

1 gillning
3 gillningar

Grillchips

2 gillningar

Den har jag inte träffat på alls. Finns det något annat märke med samma smaker? Intressant kombo med schalottenlök

TORRES black truffle

3 gillningar

håller med, en av mina favoriter men svårt att bara välja en chips-sort

Håller med. Bra smak!

För hälsans skull skulle jag välja lättsaltade. Då blir det inte mycket chipsätande.

5 gillningar

Köpte ett stort lass under introduktionen till 10:-/påsen och helt i min smak :slight_smile:

Äter dem lite långsammare än andra chipssorter med så en påse räcker längre. Snart slut på dem dock :confused:

1 gillning

Bara jag som tycker ICAs sourcream samt Dillchips är godare än OLW/Estrella?

Dock valt att bojkotta ICA chipsen helt sen de förminskade påsarna för några månader sen… 275g har krympt till 200g…

Dåligt!

En smak att välja resten av livet? Det har jag typ redan gjort: Normalsaltade chips utan speciell smak :yum: Lantchips om man ska lyxa till det lite.

2 gillningar

Många har valt kryddiga chips å då känner man mer smaken av kryddor än själv chips smaken…

Det är inte godaste smaken men om jag måste välja en smak blir the OLWs lättsaltade.

1 gillning

Estrella Grillchips.

4 gillningar

Nej den försvann efter bara något knappt år på marknaden. Inte hittat något värdigt substitut.
Närmast man kan komma är vinägerchips av ”naturvarianten”.

Ska nog skicka en fråga till OLW å höra om planer på nylansering skulle kunna ske.

1 gillning

eller

2 gillningar

Estrella pepparchips är favoriten, med estrella vickningschips som god tvåa :yum:

Jag minns när chipspåsarna var 350g :fist:

1 gillning

Paprika, som jag lärde mig är inte vanligt utanför Tyskland (men Lidl har … Lite hemmakänsla :grin:)

Tyvärr var det några år sedan jag såg dom, men de här var helt underbara :heart_eyes:

2 gillningar