De gör faktiskt ingen reklam nu heller och har en väldigt bra ökning av investerat kapital oavsett. Men visst det finns säkert ett tillfälle där man kan fundera på att utöka till fler enheter men det ska inte komma på bekostnad av en dyrare investeringstjänst för då tappar de hela sin USP. Personligen ser jag hellre att de sänker avgiften om de har möjlighet än att erbjuda samma funktionalitet på många enheter, men det är min personliga åsikt.
Jag kan ha fel men jag tro ingen vill sitta i Excel själv, jag tror tröskeln fortfarande är för hög där.
Det måste ju ändå vara utformat på ett sätt som inte ger mer-arbete i form av frågor och support.
Min uppfattning (har jobbat på några big tech bolag, svenska och internationella) är att de flesta inte tycker att de ramverken ger någon direkt vinst. Jag är inte själv apputvecklare utan mer backend/produktutveckling så kan varken bekräfta eller bestrida, men alla de bolagen har valt att göra native i alla fall då hybrid ramverken inte varit fullgoda. Nu kanske det är ett annat case för lysa då de inte kräver så avancerad funktionalitet egentligen.
Men oavsett var min poäng att kostar det extra så ser jag inte vinsten att få samma funktion på fler platser. Jag är övertygad om att alla fixar en webba. Man kan ju ändå göra ganska få beslut på lysa och man ska inte ändra något från dag till dag.
Hur som helst, finns inget tydligt rätt eller fel. Mitt syfte var bara att nyansera lite…