Reklamprylar - Vilka är era favoriter?

Man installerar ju ett OS eller bootar felsökningsprogram ibland.

Reklamgrejer skulle jag dock kasta. Långsamma och av dålig kvalité.

Ja det är ju typ det enda. Mitt USB jag köpte föe 15 år sedan någonting på 4GB är lite litet för det. En gång tog jag bara en hårddisk och partionerade istället.

Jag kom att tänka på detta igår när det var ett mindre snökaos i Skåne och jag fick skrapa. Jet Pizza, nå’n som minns dem? Jag tror det var ett Uppsalanummer på skrapan också. :joy:

Minns får några år sen att vi beställde lasergraverade termosmuggar till en mässa vi ställde ut på. Diskade dem innan så att man kunde använda dem på mässan. Många använde dem på mässan och sett dem vid tillfällen när jag pendlar. Var inte alltför dyrt. Lasergraveringen var lagom diskret.

2 gillningar

De skrapor som finns ute nu har även inbyggd P-skiva.
Du kan använda dem åretrunt :smile:
Du kan få en av våra nästa gång vi stöter på varandra

2 gillningar

Vi fick ett par sånna av en granne… P-skiva, is skrapa, däckdjups koll sommar å vinter, skrapa för vindrutetorkarbladet… Enda lilla nackedelen är att de är lite svårare att vrida på den P-skivan…

Precis, det är sådana vi redan har.
Sätta klockslag är lite jobbigare än för pappersvarianterna

1 gillning

Nu var det dags igen! Pennorna på kontoret är slut.

Varifrån köper jag snygga pennor i upplagor om 100-200 med tryck. De ska vara riktigt sköna att skriva med för jag använder dem själv och driver en dyr sällanköpsverkamhet.

Buff! Jag har en hel del sådana i olika färger och de är användbara på många olika sätt.

(Lånad bild för illustration)

1 gillning

Snygga pennor :heart_eyes: När vi köpte lägenheten och skulle teckna kontrakt så hade mäklaren de snyggaste pennor jag nånsin sett; smäckra, silverfärgade med gulddetaljer som andades lyx och flärd :heart_eyes: Artigt nog så frågade jag faktiskt om vi fick behålla pennorna, de var så snygga att jag inte var säker på att det var reklampennor :laughing:

Här har jag beställt, funkat kanon, leverans inom ett par dagar osv. Finns allt ifrån billigaste möjliga till 2000:- st.

1 gillning

Smarta små väskor/necessärer med dragkedja som kan användas till allt möjligt. Såna sparar jag alltid och ges då och då vidare till någon som behöver.

Om man har kundbesök… paraplyer

Väggklocka och skrivbordsunderlägg. Paraply får ju antingen vara bra kvalitet eller delas ut när det reglar. Bra pennor kan ju vara lite strategiskt.

Tack!

Du glömde länken?

Bic fyrfärgspenna är en personlig favorit att hitta sin reklampryl

Klassiker! :laughing:

1 gillning

Den enda som fått följa med över tid är en Pulltex -vinöppnare :star_struck:

Badlakan av bra kvalitet. Stora som går att ha på stranden.

2 gillningar

En högkvalitativ zip-hoodie. Speciellt smidig att ha till jobbet så slipper man slita på sina egna kläder.

Var köper jag det?