Har Skandia som extra bank för sparande och isk.
Hyfsat bra fasträntekonto, nu 4% tre månader.
Upplever mobil appen som lite trög vid börsaffärer.
I övrigt nöjd.
det blir en process att byta bank hur många konton kan man ha i skandia
Avanza klart smidigast.
Har isk hos 5 olika banker, Swedbank dyrast.
jag tänker på detta lunarkort finns det inga andra kort som man kan ta ut kontanter eller tänker jag fel
man kan väll ta vilket kreditkort som helst
har provat att skapa konto hos lunar med bankid men kommer ej in
Absolut… Det fungerar med kreditkort också om man vill köra med det.
Lunar kortet är ett debit kort utan kredit.
Jag har även Northmillbank kort också som reserv och det fungerar precis samma som Lunar.
ok då vet jag just nu kommer jag inte in i lunarappen
man måste skapa konto först
efter lite googlande på nätet vissa gillar skandia vissa gillar dom inte och lunar kontot verkar vara mer som ett sparkonto med tanke på deras ränta man tar inte ut något kort
kan bankerna bara ta bort kortavgiften så får dom nöjda kunder
jag får forsätta att kolla upp om det finns fler banker man kan betala räkningar på
Vad är det fel med skandia banken + klarna visa kort gratis?
År ett är även skandia visa gratis. Välja vardagspaket och beställa kort. Sedan om man vill ha allt gratis efter 1 år är det bara makullera kortet i appen eller hemsidan.
ingår det ett visakort
Ja ett år gratis.
Annars finns det ingen bank som ger dig alla tjänster och kort helt gratis varje år tillsvidare utan att du kombinerar ett annat kort.
jag såg det gratis första året sen 20 kr men 20 kr är billigare än nordea
Det stämmer. Men om du avslutar kort efter 1 år då fortsätter alla tjänster gratis. Bara fixa klarna visa och koppla det med lönekonto hos Skandia. Eller Bank Norwegian visa kreditkort som är gratis. Eller remember flex med efaktura. Allt gratis. Vad är det du vill om det inte räcker med den här ![]()
?
Lunar kortet har fungerat bra hittils för mig, med Skandia så är det inga avgifter. Samtidigt så är det inte mycket pengar oavsett. ![]()
skall kolla upp klarna kortet
jag kan konstatera att man behöver ett kort med tanke att man betalar hela tiden med kort
men om jag förstår rätt kan man knyta lunakortet till skandia och så med dom andra korten så då kommer det finnas pengar på kortet hela tiden om lönen kommer till skandia och en koppling med ett lunarkort är det rätt så
hej igen om man ansluter klarnakortet till skandia drar dom pengar direkt då när man handlar eller är det 30 dag