Snälltolka mer :-)

Jag tror att du är fel ute här, det är otroligt sällsynt även här att någon sparar +70%.

Vid 90% handlar det om enstaka fall med väldigt speciella omständigheter. Oftast inte för att de tjänar extremt bra utan snarare att man bor i en skokartong på liten ort eller hemma hos föräldrarna och bara äter gröt och kollar på piratkopierad film och pantar burkar som hobby.

Även 30-50% är inte standard och det blir lite bias i det både p.g.a. forumsammansättningen och sen vilka forummedlemmar som är benägna att skriva.

I princip ingen ser det som normalt att spara +90%. Jag är inte heller normal utan är snarare extrem.

Se t.ex. den här tråden så ser du att folk sparar mycket men knappast 90%: Hur mycket månadssparar ni?

2 gillningar