Svårigheter som lett oss hit till RikaTillsammans

Nu när jag har lite mer tid på mig som kommer ett lite längre svar :blush:

Jag tycker att det är starkt gjort av dig att ha kämpat dig ifrån det destruktiva levernet som du levt förut.
Livet kommer alltid ha sina upp och nedgångar men jag vet att du kommer klara av dom galant. Ta vara på dig och din familj, det tycker jag är en av dom bästa anledningarna till en ekonomisk trygghet och ett bättre liv i framtiden :heart:

Jag känner lite som dig där MattiasA90 :heart:
Jag har varit förskonad från droger och våld så jag tycker att dom som har tagit sig ifrån det har gjort en jäkligt stark resa och förtjänar att hyllas ordentligt!

Jag försöker i min tråd Mot en skuldfri framtid och ett ekonomiskt välbefinnande dela med mig av mitt liv, mina erfarenheter.

Jag tycker att, även om livshistorierna är ledsamma, att det är strongt gjort att orka dela med sig om sina erfarenheter. Speciellt på ett forum som RikaTillsammans där det många gånger känns som @weepare säger: “ett forum där många inlägg är lite av en dans på rosor”. Jag missunnar inte dom som har haft en enkel väg framåt, en dans på rosor och glidit fram på en räkmacka. Tvärtom! Allas historier förtjänar att synas och höras!
Tack för att ni delar med er av era liv och erfarenheter :heart:

13 gillningar