Hej Jan,
Ville fråga om du har någon erfarenhet av, eller åsikt om, fastighetsinvesteringar genom Tessin eller liknande bolag?
Jag tycker det verkar bra men ingen jag känner har provat så det är svårt att veta om det är en bra investering.
Hej Jan,
Ville fråga om du har någon erfarenhet av, eller åsikt om, fastighetsinvesteringar genom Tessin eller liknande bolag?
Jag tycker det verkar bra men ingen jag känner har provat så det är svårt att veta om det är en bra investering.
Hej Martin,
Min grundfilosofi är att när man är klar med de tre första hinkarna i fyra-hinkar-strategin så kan man gå över till den aktiva lekhinken. I den kan man ha alternativa investeringar som t.ex. Tessin, Trine, Better Globe, Savelend m.fl. Det man behöver vara medveten om alla dessa är att de är HÖG risk, man kan förlora alla pengarna på ett bräde och att man behöver vara försiktig.
Med det sagt, så har jag själv lagt in lite pengar i Tessin. Sedan är inte riktigt fastighetslån min grej så jag prioriterar personligen andra typer av investeringar.
Jan
Tack för svaret!
2 inlägg har sammanfogats med ett befintligt ämne: Samling av OT-inlägg och urspårade sidospår från övriga forumet