Utgifter för singelhushåll

Shit vilken summa för en etta! ::scream: Hoppas den är riktigt fin :blush:

Låter väl som en nyproduktion i en medelstor svensk stad?

1 gillning

Ja förmodligen :slight_smile: Men tycker lite synd om folk med höga hyror :cry: Nu verkar just denna klara sig bra oavsett. Själv hyrde jag en etta i Sthlmsområdet för 3500 kr när det begav sig. Inte så hög standard men perfekt för mig som kunde spara undan en slant. Önskar andra möjligheten till detsamma! :slight_smile:

Det är nyproduktion i en mindre svensk kommun :wink:

2 gillningar

Det är hög standard! I summan ingår, el, vatten och parkering (parkeringen är inte billig den heller..)

Fick lite panik när jag blev uppsagd från jobbet, men väntar just nu på hur hösten ska bli, efter det ska jag ta ett beslut om att flytta eller ej. Men kommer sakna nuvarande boende om jag måste flytta.

2 gillningar

Hoppas det löser sig! :crossed_fingers:

Nice med bra standard, det kan vara värt några extra kronor.

Håller med :blush:. Bor i en av storstäderna, i utkanten, en hyresrätt kostar från 7-8 tusen (1 rum) till 13-14 tusen för en trea. Det är svårt att hamna under de siffrorna om man inte köper en lägenhet utan lån. Men att bo här är ju frivilligt och jag gör gärna det istället för att flytta till liten stad :blush:.

Tack, jag är så tacksam att han fortfarande vill resa och uppleva världen med mig (även om det är under parollen: mamma betalar). I år blir det både en Europa-resa för att fira min 60-årsdag och vår årliga “julresa till solen” så spenderbyxorna får åka på. :smiley:

5 gillningar