Stort grattis
![]()
Visserligen igÄr men firar hela helgen. Vi fick
Det gick tyvĂ€rr ganska dĂ„ligt, vi fick bara 1 Ă€gg till frysen. ĂverlĂ€karen sa att de 6 Ă€ggen hade inte utvecklats enligt förvĂ€ntan dag 2-3 eller 5-6 att det var dĂ„lig kvalitĂ© pĂ„ Ă€ggen. VĂ„rt 1 som kunde frysas det Ă€gget sa dem var av sĂ€mre kvalitet och hade lĂ€gre chans till graviditet men inte 0 sĂ„ de vill Ă„terföra det blir typ i slutet av augusti ungefĂ€r.
Som jag förstod det sÄ var hela Àggdonationen inte vad de hade förvÀntat sig i mÀngd, utveckling eller kvalité.
Jag ska börja förbereda i mitten av augusti med hormoner tar 2-3 veckor
Om det misslyckas rÀknar dem inte det hÀr försöket utan dÄ byter dem donator
Jag frĂ„gade hur mĂ„nga gratis landstingsfinansierade försök vi har för dagen innan pratade jag med barnmorskan som sa att vi hade 1 försök kvar. ĂverlĂ€karen sa sĂ„hĂ€r âni har haft ett Ă€ggplock och har tvĂ„ behandlingar tillgodoâ
SÄ vi gick frÄn att vara ledsna och besvikna till att bli chockade och glada. Att nu Àr vi i en win-win situation det blir bra typ oavsett hur det gÄr ![]()
![]()
âą Att pionerna nu blommar!
⹠Att jag Àntligen fÄtt ordning pÄ nya mobilen, som jag kunde köpa kontant!
⹠Att nya lilla robotgrÀsklipparen verkar funka bra, ska lÄta den klippa hela lotten sjÀlv nÀsta helg!
⹠Att jag vann ett par hundra pÄ Eurojackpot!
⹠Att jag fÄtt elstöd!
⹠Att jag fick ÄterbÀring frÄn LF!
⹠Att jag kommit igÄng med Tradera ordentligt igen!
Bra vecka! ![]()
![]()
Passerade 100 000kr i avkastning pÄ Avanza ![]()
![]()
à rets första nÀckrosor i dammen. Nu Àr det sommar!
![]()
![]()
Fyndat som tusan pÄ loppis, bla ett skÄp jag lÀnge velat ha. ![]()
Fyra-fem klÀnningar, en ullkappa, ett par seglarskor, en fint mönsterstickad kofta, pÀrlörhÀngen och pÀrlhalsband, en sjal, ett gÀng plÄtburkar och ytterfoder m.m. Massor av saker för 1500 kr!!! ![]()
Loppisar Àr bara bÀst! ![]()
Att jag fyller 34 idag.
Att jag har passerat 1,9 miljoner pÄ Lysa och att jag ska se mitt Àlskade favoritband sedan snart 20 Är The Ark pÄ lördag.
MÄlat alla fönstren. För jÀkla jobbigt pill men skönt att det Àr fÀrdigt. Var liite för varmt egentligen men ungarna var pÄ utflykt sÄ fick passa pÄ.
Vi firar att nÀthat Àr lÀttare att hantera Àn vad vi först trodde, vilket kÀnns befriande. Och sÀtter fenomenet internet i ny dager för oss. Slutligen fÄr vi hoppas att vi fÄr fira Svensk seger inattt.
VSOMM
Att det fortfarande finns kallvatten i duschen trots vÀrmen, sÄ jag har en chans att svalka mig tillrÀckligt mÄnga gÄnger per dag för att orka med.
Hakuna Matata! ![]()
FĂ€rdigstĂ€llt en affĂ€r och Ă€r mycket nöjd. Fick fem guldmynt för 45 000 istĂ€llet för 51 000 hos guldhandlare. Ăver tid blir det mycket pengar vid varje inköpsrunda. 8 gram 22K.
VSOMM
Jag firar att jag Àntligen börjat se effekten av rÀnta-pÄ-rÀnta pÄ riktigt.
Och Àven jag firar att jag har sett The Ark i helgen (fredags). BÀsta konserten jag sett. HÄller du med, @Beteendevetaren ?