Vad firar du/ni idag? đŸ„ł

Stort grattis :partying_face: :birthday_cake:

1 gillning

Visserligen igÄr men firar hela helgen. Vi fick

Det gick tyvĂ€rr ganska dĂ„ligt, vi fick bara 1 Ă€gg till frysen. ÖverlĂ€karen sa att de 6 Ă€ggen hade inte utvecklats enligt förvĂ€ntan dag 2-3 eller 5-6 att det var dĂ„lig kvalitĂ© pĂ„ Ă€ggen. VĂ„rt 1 som kunde frysas det Ă€gget sa dem var av sĂ€mre kvalitet och hade lĂ€gre chans till graviditet men inte 0 sĂ„ de vill Ă„terföra det blir typ i slutet av augusti ungefĂ€r.

Som jag förstod det sÄ var hela Àggdonationen inte vad de hade förvÀntat sig i mÀngd, utveckling eller kvalité.

Jag ska börja förbereda i mitten av augusti med hormoner tar 2-3 veckor

Om det misslyckas rÀknar dem inte det hÀr försöket utan dÄ byter dem donator

Jag frĂ„gade hur mĂ„nga gratis landstingsfinansierade försök vi har för dagen innan pratade jag med barnmorskan som sa att vi hade 1 försök kvar. ÖverlĂ€karen sa sĂ„hĂ€r “ni har haft ett Ă€ggplock och har tvĂ„ behandlingar tillgodo”

SÄ vi gick frÄn att vara ledsna och besvikna till att bli chockade och glada. Att nu Àr vi i en win-win situation det blir bra typ oavsett hur det gÄr :blush::two_hearts:

6 gillningar

‱ Att pionerna nu blommar!
‱ Att jag Ă€ntligen fĂ„tt ordning pĂ„ nya mobilen, som jag kunde köpa kontant!
‱ Att nya lilla robotgrĂ€sklipparen verkar funka bra, ska lĂ„ta den klippa hela lotten sjĂ€lv nĂ€sta helg!
‱ Att jag vann ett par hundra pĂ„ Eurojackpot!
‱ Att jag fĂ„tt elstöd!
‱ Att jag fick Ă„terbĂ€ring frĂ„n LF!
‱ Att jag kommit igĂ„ng med Tradera ordentligt igen!

Bra vecka! :partying_face::cherry_blossom:

13 gillningar

Passerade 100 000kr i avkastning pÄ Avanza :tada::partying_face:

11 gillningar

Årets första nĂ€ckrosor i dammen. Nu Ă€r det sommar!

:hibiscus::heart:

6 gillningar

Fyndat som tusan pÄ loppis, bla ett skÄp jag lÀnge velat ha. :folded_hands:

Fyra-fem klÀnningar, en ullkappa, ett par seglarskor, en fint mönsterstickad kofta, pÀrlörhÀngen och pÀrlhalsband, en sjal, ett gÀng plÄtburkar och ytterfoder m.m. Massor av saker för 1500 kr!!! :heart_eyes:

6 gillningar

Loppisar Àr bara bÀst! :heart:

3 gillningar

Att jag fyller 34 idag.

Att jag har passerat 1,9 miljoner pÄ Lysa och att jag ska se mitt Àlskade favoritband sedan snart 20 Är The Ark pÄ lördag.

14 gillningar

MÄlat alla fönstren. För jÀkla jobbigt pill men skönt att det Àr fÀrdigt. Var liite för varmt egentligen men ungarna var pÄ utflykt sÄ fick passa pÄ.

6 gillningar

Vi firar att nÀthat Àr lÀttare att hantera Àn vad vi först trodde, vilket kÀnns befriande. Och sÀtter fenomenet internet i ny dager för oss. Slutligen fÄr vi hoppas att vi fÄr fira Svensk seger inattt.

VSOMM

1 gillning

Att det fortfarande finns kallvatten i duschen trots vÀrmen, sÄ jag har en chans att svalka mig tillrÀckligt mÄnga gÄnger per dag för att orka med.
Hakuna Matata! :balloon:

FĂ€rdigstĂ€llt en affĂ€r och Ă€r mycket nöjd. Fick fem guldmynt för 45 000 istĂ€llet för 51 000 hos guldhandlare. Över tid blir det mycket pengar vid varje inköpsrunda. 8 gram 22K.

VSOMM

1 gillning

Jag firar att jag Àntligen börjat se effekten av rÀnta-pÄ-rÀnta pÄ riktigt.

Och Àven jag firar att jag har sett The Ark i helgen (fredags). BÀsta konserten jag sett. HÄller du med, @Beteendevetaren ?

3 gillningar