Vad mycket reklam det är i forumet nu

Någon kommentar till på det ämnet så lär det vara lätt löst tack vare nya annonser som identifierar det. :rofl:

3 gillningar

Nu kanske jag skriver ngt som redan nämnts då detta reklamflöde diskuterats flitigt… men jag kan inte ens använda ränta på ränta kalkylatorn längre då den är helt täckt med reklam som inte går att få bort även om man trycker på krysset.

1 gillning

Kan använda den (på datorn) men det är alltid minst en annons synlig när man scrollar på sidan. Helt fruktansvärt. Jag slog på adblocks igen efter ett par pop-ups (små men ändå) ville att jag skulle köpa miniräknare :D.

Kan du skicka skärmklipp?

Om jag klickar på krysset så ligger klassiska “varför visas annonsen” kvar över hela räknaren och går inte få bort.

Yes, tack! Felet är identifierat. Försöker och fixa det.

3 gillningar

Tack för att du justerar och försöker hitta en nivå som kan funka för båda sidor

2 gillningar

Tack själv, jag uppskattar konstruktiv feedback och uppmuntran. Det handlar ju inte om att jag vill vara någon idiot. :see_no_evil:

Ränta-på-ränta kalkylatorn borde fungera nu. @ds99jejo - du får gärna bekräfta. Tänk på att du kan behöva ladda om sidan.

1 gillning

@janbolmeson vet inte om det var medvetet eller inte, men nu ser jag reklam. Nivå 3 medlem

1 gillning

Yes, jobbar på det. Det är temporärt.

2 gillningar

@janbolmeson
Nu funkar kalkylatorn som du säger. Super! Tackar.

3 gillningar

3 gillningar

Min hjärna har väl efter många intensiva år blivit inställd på att sortera bort ALL onödig info, den är så inställd på det så jag inte ens ”ser” annonserna. Hjärnan är så van att veta att inte investera pengar eller tid i reklam, så den går direkt på det jag är ute efter istället - så jag ser direkt bara de ”riktiga” inläggen i forumet. Vet inte i övrigt hur det fungerar, men jag är avstängd för reklam på alla plattformar. Ljud är annat, men i podden tycker jag det funkar fint och bra ändå (det stör mig inte).

1 gillning

Haha. Det blir problematiskt om hon förstår sig på targeted ads :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 gillning

”Banner blindness” heter det, om du vill googla.

4 gillningar

@Ellen_Persson verkar gilla diskution om kronan vs inflation :grin:. En liten småbugg efter att ett gäng ads flöt omkring som hela havet stormar.

2 gillningar

Är det på varje inlägg eller i en enda tråd?

Hände på bara ett inlägg, startade om appen sedan försvann det.

1 gillning

Tack. Hojta till om det återuppstår. Jag jobbar vidare på min kant.

@janbolmeson , vad är den där lilla podradio-knappen som är i bilden? Jag får den ibland med, men har inte vågat trycka.

1 gillning