Då ligger såklart skillnaden någon annan stans än i källan. DAC eller övrig utrustning kan färga ljudet ordentligt.
Tagit bort personlig information.
Är inte helt lätt då jag vare sig röker, snusar eller dricker alkohol. Matlåda på jobbet, lagar mat själv, är inte så road av att gå på restaurang, fik etc.
Det jag funderar mest på är att skippa bilen, det är det som ger mest klirr i kassan. Av en ren tillfällighet blev det så att jag väntade med att sätta på vinterdäcken i höstas, sen kom snön och jag hade inte tillräckligt stort behov av bilen för att sätta på vinterdäck. Så jag har klarat mig hela vintern utan bil. Har kört några gånger för att få bort lite rost från bromsskivorna men jag har inte haft något egentligt behov av bilen. Ett bra test!
Troligen sker det förr eller senare automatiskt då bilen köptes ny för 20 år sedan. Det finns ju buss, tåg, samåkning och möjlighet att hyra bil vid behov. Funderar fortfarande…
Provat två gånger men gick åt hel-te. Kan nog och både vill och vill inte, eller hur är det nu. Kan jag egentligen?! Jag måste men måste jag det? ![]()
Arrrrrgh ![]()
![]()
Kommer inte på fråga
Ölen kostar 20-25 kr på lokal där vi bor så just nu är det No Go på att klippa det.
Jag som trodde att du var ordentlig ren från alla onödiga dumheter
. Ibland har man fel @JFB ![]()
Summan av lasterna är konstant. Rent på vissa ställen, syndigt på andra ![]()
NEJ det måste du inte ![]()
Lite gott måste man ju unna sig och allt sparande man håller på med gör man för att kunna njuta av livet.
Utan snus finns inget att njuta av på riktigt kvar ![]()
![]()
Den här kan spara pengar åt dig och lever man längre ![]()
.
Hoppas att du slutar drycka öl samtidigt när du är ändå igång kompis ![]()
![]()
![]()
Snus är värre än att ha grus i munnen ![]()
![]()
![]()
Så dumt så dumt svar, nästan så jag borde flagga dig ![]()
![]()
Andra gången jag slutade så bad frun mig att börja igen. Tydligen var jag helt rabiat och PMSig hela tiden enligt henne
sagt och gjort
vill ju inte ha en skiljsmässa på halsen. Kanske t.o.m. ekonomiskt smart att snusa för att undvika skiljsmässa
Tack för moraliskt stöd ![]()
Var i landet bor du!?![]()
Ingen flaggar @Jacke77 ![]()
. Snål ärlig smålänning från min 15 års födelsedag ![]()
Utomlands (Skåne) @JFB ![]()
![]()
Inget snus, ingen öl … kan lika gärna gå ut framför bussen
Nä men skämt åsido jag kan (vill?
) dra ner på snuset då konsumtionen är mycket hög. Alkohol är jag ingen storkonsument av. Älskar dock socialt ätande och drickande. Restauranger, pubar och barer … love it! ![]()
![]()
I ett annat land ![]()
Du missade medvetet kvinnor haha ![]()
Hon är oftast med ![]()
![]()
Jag har investerat i en musikserver.
Det är så att säga en hårddisk som är specifikt byggd för att förvara och spela upp musikfiler. Det blir bättre ljud den vägen än med en vanlig hårddisk.
Sluta jaga. Ain’t gonna happen.