Min fru har hotat mig att ta mina konton om jag bryter mot denna challenge⊠![]()
Jag kanske ocksÄ borde berÀtta om denna utmaning sÄ min fru kan hota med samma sak! Det kanske skulle bli lÀttare att klara dÄ ![]()
Jag har nu raderat apparna för Avanza och Opti. Cold turkey⊠Kommer bli jobbiga timmar, dagar, veckor. ![]()
![]()
![]()
![]()
LÄter bra detta. Jag Àr ocksÄ med pÄ opill-Äret.
Men jag kommer att fylla pÄ och ocksÄ ombalansera om det krÀvs
Mvh Kroken
Lycka till alla som Àr kvar och till er som kÀmpar pÄ! ![]()
SĂ„ kul! Jag tĂ€nkte faktiskt att ha det som mĂ„l för 2024âŠOmbalansering undantagen.
Inget pill under 2024 ![]()
Har redan mÄllinjen i sikte!
Nuvarande plan och strategi Àr att inte Àndra nÄgot sÄtillvida detta inte först övervÀgts under minst ett halvt Är - och innan dess brukar idéerna ha svalnat sÄ detta ska nog gÄ bra ![]()
Men förrutsÀtter att det likt extra insÀttningar Àr ok med uttag under förutsÀttning att pengarna anvÀnds enligt plan.
Tror uttag som sen konsumeras Àr ok, men om de flyttas till andra investeringar sÄ rÀknas det nog som pill.
Men insÀttningar Àr ok!
Det kÀnns inte bra att inte kolla Avanza innan lÀggning⊠![]()
Du fÄr leta upp en guidad meditation pÄ Spotify! Finns 5 minutrare!
Klockrent svar.
Varje dag jag kĂ€nt att jag avstĂ„tt saker jag kunde köpt (utelunch, bio, ett extra glas vin etcâŠ) - in pĂ„ börsen DIREKT!![]()
![]()
det ger en boost
Om du inte köper ett glas vin idag (och investerar pengarna i stĂ€llet) kan du köpa TVĂ
glas vin om tio Är ![]()
Haha vilken motivation!!!
Ny definition av âfireâ
Typ âfri att dricka hur mĂ„nga glas vin jag villâ
Om du med âhur mĂ„nga jag villâ menar tvĂ„, sĂ„ visst! ![]()
Resten mÄste vara paraplydrinkar, enligt Lex Jan FIRE
![]()
Helt med dig!!
Ăr det detta som menas med Die with Zero?
Jag tror hon bara hittade Jans vinkÀllare! ![]()