Vi som vill få bort minst 20 tecken i varje inlägg

Den var ju lite rolig :grin:

3 gillningar

Motivera?!
20 tecken

1 gillning

Haha! :wink:
Visst är det lite roligt ändå att vi muppar sitter en lördagkväll och skriver frenetiskt om att man inte kan tillföra nåt i en diskussion om man inte skriver något som är 20 tecken eller mer.
Jag trodde nästan det här med 20 tecken var en bugg eller grundinställning för programmet.
Man kan ju även hävda att vissa skriver så korkade saker att de borde få max 20 tecken!
Freedom of speech. We shall overcome!

3 gillningar

Hahaha! Älskar när någon kastar ljus på ett sådant sätt så att man får lite sjukdomsinsikt. :joy:

Ja, det är en standardinställning. Ska se vad jag kan göra. :+1::rofl:

3 gillningar

:joy::joy::joy::joy::joy::joy::joy::joy::joy::joy::joy::joy::joy::joy::joy::joy::joy::joy::joy::joy:
(Fick en varning om att inlägget verkar oklart, tycker jag är ganska så klar)

2 gillningar

Nu så! Låt oss testa ett par dagar.

3 gillningar

Bra jobbat :+1:

3 gillningar

Haha. Jo men bara vi trivs med detta så är det bara att köra på.
Härligt. Vi testar! :+1:

1 gillning

Det blir kanske dåligt med diskussion, men en ställd fråga kan man ofta besvara kortare än tjugo tecken:

Q: Får man göra avdrag för egen helikopter på resor till och från jobbet i deklarationen?
A: Nej ditt pundhuvud!

:smiley:

8 gillningar

Jag förstod det inte förrän jag försökte svara på ett ”20 tecken”-inlägg med endast ett ”Va?”. Då förstod jag.

2 gillningar

Bered er på en tsunami av ”10 tecken”-inlägg :upside_down_face:

2 gillningar

Hurra! 10 tecken :wink:

4 gillningar

ironin i att “tio tecken” är nio tecken

5 gillningar

Nice!​​​​​

1 gillning

Va!?! Max 32000 tecken??
Tänk om man vill skriva en väldigt lång utläggning om något väldigt värdefullt?!?:speak_no_evil:

Vi ser väl hur det kommer funka med 10, men tycker själv att det är en bra nivå på minst 20 så man slipper mycket korta svar som inte tillför något och bara skrollas igenom.

Om man vill skriva ett meddelande under 20 tecken så är det egentligen inte så jobbigt att göra som folk gjort tidigare?:

(20 tecken)

4 gillningar

Med blanksteget så är det 10 tecken :grin:

Fast just blanksteg är ju inget tecken. :slight_smile:

​​​​​​​​​​​

3 gillningar

Försök kopiera “blankstegen” i mitt förra inlägg om du kan :wink:

Dessa blanksteg? :smiley: